Dilemma

Ik ben het eens met de andere meiden. Ik vind dat je best wel kan zeggen tegen iemand dat het alleen voor de volwassenen is. Maar ja.... dat is mijn mening.
In onze vriendenkring heeft iedereen kinderen en dan is het echt geen gezellig gedoe als er ineens een soort van kinderfeest is. Want je moet effe indenken dat er dan 11 kinderen tussen de 6 jaar en 4 maanden hier zouden rondlopen.
Wij hebben dan ook de afspraak dat de kinderen niet meegaan.

En weet je dat het ook wel erg lekker is als je een avondje weg bent zonder de kinderen en je hebt de oppas thuis zitten. En voor kinderen in de leeftijd van 9 en jonger is het een feest als pap en mam van huis zijn. Je kent het gezegde, als de kat van huis is........
hahahahahaha.

Maar ik vind wel dat je mag zeggen tegen mensen dat het een dag voor grote mensen is!!!!

Succes ermee en veel plezier met je verjaardag.
Laat effe weten hoe het is gegaan, ik wordt over 1.5 jaar 30. Kan ik me mentaal al voorbereiden hoe het gaat worden. hahahahahahahaha
Groetjes Yeppie
mama van Rens 16-3-2005 en Nora 17-8-2008

Hoi Petra!

Ten eerste: ik zou zelf mijn kindje niet wegbrengen voor een verjaardag (wel voor een echt feestje in een zaal). Omdat ik al zoiets heb: ik breng het al 4 dagen in de week naar een oppas. Dus ik zou het ook altijd meenemen, en een campingbedje meenemen.

Maar ik kan jou wel ontzettend GOED begrijpen. Ik heb dat dus zelf ook. Het is gewoon heel leuk om gewoon met allemaal volwassenen te zijn. Je zit dan zelf ook meer op je gemak. Ik ben nl heeel zuinig op mijn spulletjes en als ik mijn verjaardag of die van mijn vriend vier, zit ik noooooooooit op mijn gemak omdat een kind van een ander overal aan moet zitten en de ouders zeggen er dan niets van..wat er dus op neerkomt dat ik mijn mond open moet trekken. En dan ben je weer de strenge.

Maar..als mijn vriendin het zou vragen dan zou ik er toch een rot gevoel van krijgen!

Dus..misschien het idee van Pipi

Heel veel succes ermee!

Groetjes,
Cindy

Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd over het feit dat je vriendin 3 kinderen meeneemt op een verjaardag tot 1 uur 's nachts. In mijn reactie was ik ervan uitgegaan dat je overdag je verjaardag vierde en dan vind ik echt niet dat je het kan maken om haar te vragen haar kids thuis te laten. Maar 's avonds is een heel ander  verhaal.

Oei, moeilijk dus. Maar ik zou het dan dus wel zeggen hoor. Ik vind het eerlijk gezegd vreemd dat je je kids meeneemt en wakker houdt. Leg ze dan ten minste boven te slapen ofzo, dat kan best. Maar rond laten rennen, nee. Gewoon op een nette manier zeggen dat je er graag een volwassenen feestje van wilt maken

Je zou het moeten kunnen zeggen, maar dat werkt vaak niet zo. Commentaar op je kinderen of het gedrag daarvan, ligt meestal erg gevoelig.... Ga jezelf maar eens na.
Je zou haar kunnen vragen op een bepaalde tijd te komen, bijv. 's morgens.   De rest van de visite zou je dan  het andere deel  van de dag kunnen vragen.
Gaat ze er niet op in, dan moet je je erbij neerleggen, denk ik. Niet te druk maken, de meeste mensen hebben wel begrip voor het gedrag van kinderen.
Fijne verjaardag!

Terug
Bovenaan