dilemma

1 wijntje kan geen kwaad, hoor! Zelf drink ik niet als er een kans bestaat dat ik zwanger kan zijn, dus ongeveer 14 dagen van mijn 24 dagen durende cyclus, haha! Toch kan het geen kwaad als je op je nod een wijntje drinkt!

Veel plezier!

X Daisy

Het kan echt geen kwaad hoor! ik zou ook 1 of 2 wijntjes drinken.
Heel veel plezier gewenst dit weekend!

liefs Lisette

Je kunt ook zeggen dat je jezelf grieperig voelt of grieperig bent geweest, dat je daarom geen trek hebt in alcohol? x

Tsja - ik zou het gewoon niet doen. Het is maar een drankje en wie weet wat voor invloed het heeft.
Al is het voor je eigen gemoedsrust. Ik ken iemand die zich nog steeds schuldig voelt dat ze iets gedronken heeft toen ze al zwanger was en het nog niet wist.

Bij twijfel - niet doen.

Veel plezier dit weekend! Drink er 1 op 2 op, misschien zijn het voorlopig wel je laatste als je besluit helemaal niets meer te drinken!!

Hay meid,

Ik zal als ik jou was lekker je gang gaan maar er dan iets meer om denken. Anders kan je alles wel opgeven en voor hetzelfde geldt ben je dan een half jaar verder.

Toen ik zwanger wilde worden heb ik een gesprek aangevraagd met mijn huisarts. Het was een vrouwelijke en heb dus veel van deze vragen gesteld. Haar antwoord was duidelijk: geef niet alles op, je weet niet hoelang het gaat duren en zo ben je er alleen maar mee bezig.

Geniet, maar dan met mate!

xxxxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan