A
Anoniem
Guest
He wat fijn dat jullie genuanceerd meedenken. Ik begrijp het verhaal van Bobbian ook wel. Vrienden van ons hebben iets soortgelijks meegemaakt. Zij moesten een zwangerschap laten afbreken met 24 weken en de zwangerschap erna dreigde op de geboorte/sterfdag van hun eerdere kindje te komen. Zij is toen inderdaad iets eerder ingeleid om niet dezelfde datum te krijgen.
Waarschijnlijk is ons dilemmaatje al voor ons opgelost; ik heb waarschijnlijk mijn eisprong deze maand niet goed herkend en we hebben dus onze kans voorbij laten gaan. Stom he. We hebben het te druk gehad, waardoor we gewoon niet aan klussen toegekomen zijn. En ik dacht dat we nog een paar dagen hadden, maar vanochtend voelde ik dat hij al geweest was. Ik baal wel trouwens.
Waarschijnlijk is ons dilemmaatje al voor ons opgelost; ik heb waarschijnlijk mijn eisprong deze maand niet goed herkend en we hebben dus onze kans voorbij laten gaan. Stom he. We hebben het te druk gehad, waardoor we gewoon niet aan klussen toegekomen zijn. En ik dacht dat we nog een paar dagen hadden, maar vanochtend voelde ik dat hij al geweest was. Ik baal wel trouwens.