dilemmaatje

He wat fijn dat jullie genuanceerd meedenken. Ik begrijp het verhaal van Bobbian ook wel. Vrienden van ons hebben iets soortgelijks meegemaakt. Zij moesten een zwangerschap laten afbreken met 24 weken en de zwangerschap erna dreigde op de geboorte/sterfdag van hun eerdere kindje te komen. Zij is toen inderdaad iets eerder ingeleid om niet dezelfde datum te krijgen.

Waarschijnlijk is ons dilemmaatje al voor ons opgelost; ik heb waarschijnlijk mijn eisprong deze maand niet goed herkend en we hebben dus onze kans voorbij laten gaan. Stom he. We hebben het te druk gehad, waardoor we gewoon niet aan klussen toegekomen zijn. En ik dacht dat we nog een paar dagen hadden, maar vanochtend voelde ik dat hij al geweest was. Ik baal wel trouwens.

Hoi Greet,
Ook ik heb het altijd rond de feestdagen druk! Werken etc. maar aan de andere kant is het toch ook wel een bijzondere en als het goed is een gezellige tijd!
Ik hoop dat het me juist nu gaat lukken en dat ons derde kindje juist rond de kerst mag komen! (volgende week flink klussen)

groetjes Nathalie

Hallo,

Wat mij betreft is het worst wanneer een kindje komt, zo'n wonder heeft alle voorrang!!
Ons 1e kindje is in mei geboren en toen moest ik ook een paar dingen 'inleveren', bv een bruiloft...er kan altijd wel wat zijn... En jarig zijn in december is toch ook geen probleem, ik ben zelf vaak in de herfstvakantie jarig geweest en vond dat ook niet altijd leuk....

JIG

hoi Greet,

Wij zaten ook met zo'n maand, de maand januari!!!! heel drukke maand hoor, alleen hebben wij besloten straks geen maand over te slaan. Het komt wanneer het mag komen zeg ik dan maar.
Ik ben al blij wanneer het raak is, kan mij zo'n datum eigenlijk niks schelen.

Bij mij is het meer de weinige fam. die weet dat we bezig zijn die er problemen mee hebben hahaha, jammer voor hun.....
Ik ga eggi geen maand langer wachten dan nodig is lol.

Maar ik snap je wel hoor, succes met je beslissing!

groetjes

hoi Greet,

Wij zaten ook met zo'n maand, de maand januari!!!! heel drukke maand hoor, alleen hebben wij besloten straks geen maand over te slaan. Het komt wanneer het mag komen zeg ik dan maar.
Ik ben al blij wanneer het raak is, kan mij zo'n datum eigenlijk niks schelen.

Bij mij is het meer de weinige fam. die weet dat we bezig zijn die er problemen mee hebben hahaha, jammer voor hun.....
Ik ga eggi geen maand langer wachten dan nodig is lol.

Maar ik snap je wel hoor, succes met je beslissing!

groetjes

hoi greet,
ik ga ook voor ronde 3 en sla er ook geen over heb er toch goed over na gedacht en ik vind dat we gewoon door moeten gaan..maar mijn ong zet niet door ik weet niet wat ik er van moet denken hoor?het is zo weinig alleen met afvegen een heeel klein beetje en normaal dan ben ik het meteen heel hevig hoor!!
veel succes met je besl.
grt karin

Terug
Bovenaan