dingen die je weer graag zou willen doen na de zwangerschap

jeetje de carpaccio zit jullie heel hoog zo te lezen haha! ik mis zelf ook heel erg het rode vlees, kan ook niet wachten!

@frummelvol.3, nee ik was niet bang om eraf te vallen, ik had wel door willen rijden tot de 5e maand, maar mijn man en m'n moeder wilden allebei dat ik ermee stopte. bij m'n eerste zwangerschap ben ik gaan mennen, maar dat liep niet goed af. lees, m'n paard sloeg op hol aan de buitenrand van een woonwijk. ben er goed vanaf gekomen maar m'n man had de schrik er zo in zitten, dat ie niet wilde dat ik nog zou rijden of zou mennen tijdens een zwangerschap. heb hiervoor een bbz gehad, en m'n man en moeder wilden allebei niet dat ik het risico zou lopen om eraf te vallen. als er dan iets mis zou gaan, zou ik het mezelf niet kunnen vergeven dachten ze allebei. dus om allebei tevreden te houden, ben ik met rijden gestopt. gelukkig kom ik nog bijna elke dag bij de paardjes, help ik zoveel mogelijk mee dus ben niet helemaal paard-af gelukkig haha!

Ik verlang naar een broodje filet. Dat is ook echt het eerste wat ik ga eten als de kleine eruit is. Mijn moeder en mijn vriend heb ik al de opdracht gegeven dat, zodra ik bevallen ben het broodje filet tevoorschijn komt.
Verder verlang ik weer naar sex, in ieder geval een intieme avond samen met mijn vriend. (ik droom er zelfs van haha)
Dat heb ik een hele tijd niet meer gedaan, omdat ik dat gewoon nu niet meer prettig vind, omdat de kleine druk aan het bewegen is.

En ik wil gewoon weer een nacht doorslapen, beginnend op mijn buik.....

Maar voor het zover is, geniet ik nog even mijn verlof, aandacht van andere en de kleine die volop aan het bewegen is.

Gr Ilse

seks ja, dat is hier op het moment ook een gevoelig onderwerp helaas. het is niet zo dat we niet willen, maar de vermoeidheid van allebei speelt een grote rol. mijn man vertrekt 's morgens al om half 6 voor z'n werk en is 's avonds pas tussen 7 en 8 uur thuis. dan eet hij wat, zit even bij me en dan gaat ie naar bed. voordat ik iets kan beginnen, slaapt hij al dus het schiet niet op. baal er enorm van......

Terug
Bovenaan