Dinsdag 21 oktober, een spannende dag voor mij!!!

Succes dinsdag, wel lekker dat je de volgende dag alweer naar huis kan.

Ik heb gewerkt op de afdeling neurologie en we hadden iedere week 3 hernia patiënten die een operatie hadden gehad. De eerste dag na zo'n operatie moesten ze plat blijven liggen en je kan je wel voorstellen hoe dat is met eten, drinken en poepen en plassen...geen pretje dus.
Dus fijn voor je dat het op een andere manier kan en het herstel korter is dan bij de reguliere behandeling.

Liefs Jeske

hey meissie!

wat fijn voor je dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt! wel heel spannend natuurlijk maar als je al zolang met klachten loopt, ppffff.... en fijn dat je kindjes in goede handen zijn!

ik ga hard voor je duimen dat de operatie super verloopt en dat je daarna van de pijn afbent!

liefs Jenneke

heel veel sterkte met de operatie maar in ieder geval wel fijn dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Nick en Tess

Hiya Fonske!

Nou zeg wat zul jij een opluchting voelen na al die tijd rugpijn. Ik heb in 2004 dezelfde operatie gehad als jij nu krijgt. Ik ging 's ochtends vroeg het ziekenhuis in en mocht daarna dezelfde dag alweer naar huis. Allerbeste beslissing ooit! Was alle pijnstillers en steroide injecties etc.zo zat. Het deed allemaal niks aan het probleem, maskeerde alleen maar de pijn. Het litteken op mijn rug is maar heel klein, ongeveer een centimeter lang denk ik. Het zit precies op de ruggegraat dus je ziet het niet eens zo. Maar zelfs als het litteken veel groter zou zijn geweest was het het nog waard. Wat een opluchting om te kunnen lopen (op het laatst kon ik dat absoluut niet meer) en te bewegen zoals ik dat wil.
Ik wens je alvast heel veel succes! (oh en kleine tip, wat mij na de operatie heeeeel erg heeft geholpen was een speciaal yoga klasje, voor mensen met rugproblemen, er ging echt een wereld voor me open!)

Ajuus, ilja

Wow, dat lijkt me inderdaad een spannende dag.
Ik hoop voor jou dat je nu eindelijk van je pijn af zult zijn.
Hopelijk gaat de operatie goed en je herstel ook!
Heel veel sterkte dinsdag en de (herstel)tijd daarna.

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

Terug
Bovenaan