dinsdag de 24e 1e echo

zo wij mogen dinsdag ook eindelijk een echo gaan doen, dat wachten duurt zo lang!!
alleen nu had ik gisteravond ook zomaar een druppie bloedverlies, en ik zit gelijk een stuk onzekerder!!! ik ben blij als ik dus goed nieuws krijg een dinsdag!!!

ik zou namelijk niet de eerste zijn op het forum waarbij het mis gaat!!! ik heb nog wel steeds pijnlijke borsten, misselijk, en pijn in mijn bekken, hoe voelde de andere zivh toen ze bloedverlies hadden????

dikke kus loreane xxx

Hoi Loreane,
Wat balen! Ik had ook een paar dagen voor de echo een beetje bloedverlies maar ik wist eigenlijk diep van binnen al dat het niet goed zat. Voelde me niet meer echt zo zwanger, mn borsten waren niet meer zo groot en gespannen en het zwangere gevoel was gewoon minder / weg. En helaas bleek mijn voorgevoel te kloppen; bij de echo  op 5 juni  zagen ze een kindje van 8-9 weken (ipv 10-11 weken) en geen kloppend hartje. Na 2 weken ben ik gecuretteerd en nu voel ik me iets beter dan toen.
Kan je wel aanraden: bel de verloskundige even! Altijd doen, al is het maar om je gerust te stellen of om je eerder voor een echo te laten komen. Het hoeft namelijk niks te betekenen dat bloedverlies  maar dan is een eerdere echo - al is het misschien "maar" 1 dag - misschien toch wel fijn.
Sterkte en... volg je gevoel!
Groetjes Jannie

Ik had afgelopen maandag ook een druppie bloedverlies maar dat bleek loos allarm. Er zit gewoon een beetje meer duk op daar beneden. De gynaecoloog zij dat als ik het weer had dat ik dat eventjes moest gaan liggen zodat de druk afneemt.

Petra

hoi hoi
Ik heb twee weken geleden ook een beetje bloedverlies gehad. Gelukkig had ik een week later mijn echo. Voelde me erg zenuwachtig maar op de echo zag het er goed uit en het hartje klopt ook zo mooi. O wat was ik opgelucht zeg!.
Heb het er met mijn verloskundige over gehad, maar het kan inderdaad zo zijn dat er druk op je bloedvaten stond.

veel sterkte
gr dees

hoi hoi, ja ik heb ook even gebeld hoor, en de vk zei dat ook al!!! het is tot nu toe bij die bloeding gebleven!!! ( hopelijk blijft dat zo) en omdat ik toch dinsdag al een afspraak had, blijft die gewoon staan, ben blij als ik geweest ben, en er een positief beeld te zien is....
ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!!!

moet zeggen, erg leuk zo'n forum, waar je lekker met andere meiden over je zwangerschap kan praten!!!

dikke xxx loreane

Nou, van mij ook hoor! Ik krijg namelijk ook morgen mijn eerste echo, erg spannend! Het is nu nog zo onwerkelijk en ik denk vaak 'ik zou het toch niet hebben verzonnen?'.  Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik voel me wel echt anders, dus het zal wel goed zitten. Hoe laat heb jij een afspraak? Ik om 17.00 uur pas, manlief kon niet eerder. We gaan voor de echo nog wel bij een kinderdagverblijf langs om eens te kijken en ons waarschijnlijk in te schrijven. Moet je ook wel erg snel mee zijn, weet ik uit ervaring (ik werk namelijk ook op een kdv). Hoe laat mag jij?

Ik wens je veel plezier morgen en ik hoop dat we allebei een heel mooi bewegend beeld te zien krijgen!

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan