dinsdag de 24e 1e echo

Hoi Loreane en KarinT82

Heel veel sterkte morgen.
zo'n eerste echo is altijd zo spannend maar als je dat hartje eenmaal ziet kloppen dan krijg je een gevoel over je heen die met geen pen te beschrijven is. Daarna loop je nog een tijdje met je hoofd in de wolken. Geniet van dat gevoel en probeer het vast te houden. De zorgen komen vanzelf wel weer.

Petra

hoi karin oh wat spannend he??!!!!

ik moet morgen ook pas laat! wij hebben de afspraak pas om 15.30 staan!!! want mijn man heeft de nacht, dus die moet eerst slapen!!!!

jij ook heel veel succes en plezier..........en wachten op een mooi plaatje!!

enne pc74 bedankt voor je lieve reactie, het is helemaal waar wat je zegt, bij de 1e had ik dat ook!!!

jullie horen het morgen wel!!!

dikke kus loreane

nou lieve allemaal.

helaas moet ik ook meededelen dat het nieuws hier niet zo goed is.....ze hebben gemeten en het   hartje was met 7wk en 5 dg gestopt..... en ik dacht al bijna 10 wk te zijn!!!! nu afwachten, of het vanzelf komt!!!!

veel verdriet hier .......

iedereen nog een goede zwangerschap!!!

dikke kusloreane

Oh Loreane, wat enorm rot voor je. Ik had zo gehoopt dat het ook bij jou goed zou zijn.
Ik wens je heel veel sterkte om dit alles te verwerken en ik hoop dat het, als je er aan toe bent, snel weer 'raak' mag zijn.

Liefs Karin

Hi Loreane,

Ik was erg benieuwd hoe je echo was gegaan... Ik herkende je onzekerheid namelijk in je berichtje van vorige week...

Heb zelf 5 juni gehoord dat ik niet bijna 11 weken zwanger was maar dat ons kindje na 8 weken en 5 dagen niet meer leefde. Je wereld stort in elkaar! Diep van binnen had ik dat gevoel al maar wilde natuurlijk niets liever dan een mooie echo met een kloppend hartje... Heb bijna 2 weken gewacht op de miskraam, vreselijk was dat. Wilde het allerliefste een spontane miskraam afwachten maar heb me wel continu druk gemaakt: wanneer gebeurt het, ben ik dan op mijn werk, is mijn man bij em etc etc. Uiteindelijk ben ik vorige week woensdag gecuretteerd. Na 2 weken verdriet was er eindelijk opluchting. Maar het doet zo'n pijn, al was het nog maar zo pril! Voelde me verdrietig, boos, onbegrepen en alleen.  Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent, is het een feit dat je een kindje krijgt. En dan is die echo zo'n klap in je gezicht...

Hopelijk voor jou komt de miskraam vanzelf (en in 1 keer!) en kun jij daarna weer verder, stap voor stap. Zorg dat je goed ingelicht wordt over wat er kan gebeuren en praat erover...  Meid, volg je gevoel en neem de tijd! Als  je eraan toe bent: ik heb veel steun aan het forum "zwanger worden na een miskraam" en dan specifiek "miskraam in 2008 en hopelijk snel weer zwanger". je bent meer dan welkom! Want dat is wat we allemaal willen: zwager worden en een kindje op deze wereld zetten!
Als je vragen hebt, stel ze bij ons forumpje want we hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt...

Veel sterkte, ik leef een beetje met je mee...

Groetjes!

Voor Loreanne

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Soms mist het kleinste sterretje
de kracht om hier te schijnen.
Toch zal het nooit achter de horizon
van onze herinneringen verdwijnen.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan