Dip....

Hoi Marit,

Gecondoleerd met het verlies van jullie Charlotte.

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest omdat ook ik mijn kindje verloren heb, alleen toen het nog maar 12 weken oud was. Daarna kon ik alle verhalen van zwangeren niet meer aan. Nu was ik toch nieuwsgierig hoe het met iedereen is en vooral met jou, omdat ik wist wat voor weg je in zou gaan. Ik vind je ontzettend sterk en goed van je dat je lekker alles van je afschrijft. Heerlijk gevoel om gehoord te worden in je verdriet gesterkt te worden.......
Natuurlijk mag je in een dip raken en die gaat waarschijnlijk ook wel even duren, maar je komt er ook weer uit. Neem je tijd met je gezin, uiteindelijk krijgt het een plekje, helaas niet het plekje dat jullie zouden willen.

Sterkte!

Liefs, Irene

Lieve Marit,

Hier op het forum kun je altijd je verhaal kwijt! Ik vind het zo erg voor je... Vaak weet ik niet wat ik moet antwoorden op je stukjes omdat ik moet huilen als ik het lees. Maar weet dat ik aan je denk...

Liefs Elin

Lieve schat, wat heb ik eens respect!

Jezus, kan me niet voorstellen hoe je je voelt! Verschrikkelijk hartverscheurend vind ik het allemaal! En wat een toeval allemaal..... Dat van die tekst! Alsof je lieve kleine meisje je even een teken wilde geven!

Ieder bericht wat ik voor je typ doe ik met heel veel tranen!

Ik gun jullie zooooooo van harte een LEVEND en mooi gezond lief lekker kindje! En duim voor jullie dat dit gaat gebeuren!

Xx en een knuff

Terug
Bovenaan