dipje....... de koek is op!

lieve allemaal,

Ik zit even in een vreselijke dip....
Het is hier natuurlijk nu heel spannend.... Is deze behandeling wel of niet gelukt...
Soms denk ik.... jawel ik ben zwanger.... en vaak denk ik .... helaas... weer mislukt....
Maar zolang er geen duidelijkheid is, blijf ik natuurlijk hopen.
Maar....
Ik vraag me zelf op dit moment af hoe lang ik dit zo nog vol hou....
Ik ben op..., de koek is op. We lopen nu sinds maart 2006 in het ziekenhuis en hebben vooral het laatste half jaar veel ellende op ons bordje gehad....
Mijn man en ik kunnen het samen heel goed handelen, maar de laatste tijd zegt hij vaker... meid als jij het niet meer wil, dan stoppen we er mee.
En dat is nou net waar ik vandaag al de hele dag mee rondloop...
Door al het gezeik van de verzekering die mijn medicijnen niet vergoeden (komen ze nou mee aanzetten... bijna anderhalf jaar later) ben ik er bijna klaar mee.... Dat is echt de welbekende druppel op dit moment die de emmer laat overlopen.
Ik heb van de gyn. een recept mee gekregen voor 2 maanden clomid.
Ik denk dat ik die vandaag of morgen ga halen en voor mijn gevoel is dat dan ook meteen de laatste keer dat ik die ga halen...
Tenminste zo denk ik er nu over.... Nog 2 keer en dan is het klaar... denk ik nu....
Ik weet het gewoon ff niet......

Misschien denk ik er morgen weer anders over, maar nu ben ik echt ff beetje depri.......
Sorry voor mijn geklaag, maar ik wilde het ff kwijt...
(het weer werkt ook al nie mee..... )

Liefs
mama Peet

Vreselijk is het allemaal, ik voel het ook zo. Kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn als je al zo lang bezig bent en er dan ook nog die tegenslag van de verzekering bij krijgt. Sterk je door te denken dat je een fantastische relatie hebt. Ik ervaar zelf dat ik het aan de ene kant 'prettig' vind dat we dit doormaken omdat het ons zoveel sterken heeft gemaakt. we zijn zo wij geworden. natuurlijk hebben ze ook zo onze dipjes en is bv de sex op dit moment heel anders (minder) dan  voor de MM. maar ook dat komt allemaal weer goed. Meid hou je taai. zoals je al eerder hebt gelezen ben je een groot voorbeeld voor velen, dus na mijn reactie zullen er vast nog vele volgen die je een hart onder de riem willen steken. Het is gewoon de combi van alles. vakantie, k**** weer, wachtweken, etc etc. HOU VOL!!!!!
Stella  

Lieve Peet

Dat gezeik met de verzekering maakt het allemaal zo moeilijk. (hier heb ik ervaring mee, mijn ivf werd niet vergoed en later gedeeltelijk)  Jullie zijn al een tijd bezig voor jullie wonder en het laatse half jaar hebben jullie echt veel meegemaakt. Je leert elkaar heel goed kennen en gelukkig gaat het allemaal super met jullie samen.
Het is ook nog van dat bagger weer, wordt je ook niet vrolijk van. Je hebt vakantie en je kunt nu over alles nadenken.
Ik heb ook van die dipjes. Ook wij hebben zoveel meegemaakt, de vreugde en het verdriet (2 miskramen hakken er ook in) en mijn man heeft ook gezegd als je er mee wilt stoppen dan stoppen we. Ik heb ook wel eens gezegd dat we er mee stoppen. Na wat rust in mijn hoofd, krijg ik weer de kracht om door te gaan, de wens is dan weer aanwezig.
Ik hoop dat je rust krijgt en dat je dan verder wilt gaan.

Liefs

Lydia

Lieve Peet,

wat een toestanden zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Bij mij was het wel grappig dat ik had de medicijnen voorgeschoten en heb dat geld later via een formulier teruggevraagd en tot mijn grote verbazing helemaal geen moeilijkheden! Echt verbaasd en opgelucht (ik durfde de envelop niet open te maken, gelukkig doet manlief de administratie).

Misschien is dit wel even het moment om rustig adem te halen en na de zomer verder te gaan. Even rust voor jullie inbouwen. Weer even bewust genieten van jezelf en alles om je heen. maar geef de moed vooral niet op!!!!!!!

Heel veel sterkte

liefs, Belle

Hoi lieve Peetje.

Ik vind het allemaal zo vreselijk sneu  om te horen/lezen en weet eigenlijk ook niet zo goed wat nu te zeggen/schrijven.
Omdat  wij zelf  nog niet zo lang bezig  zijn en niet zo veel hebbben mee gemaakt als de meeste meiden  hier vind ik het een beetje vreemd om te zeggen, ik kan het me voorstellen en indenken wat je denkt en voelt. Maar toch denk ik dan, ik weet wat ik zelf voel als het niet gelukt is of als je weer negatief nieuws krijgt bij de gyn  omdat een behandeling niet aanslaat. Als ik dan kijk wat het met ons al doet kan ik me ergens toch heel goed voorstellen wat jij allemaal door (hebt) (ge)maakt. Telkens houd ik me ook voor, wij mogen nog helemaal niet klagen, we zijn een dik jaar bezig oke maar hebben in dat jaar ook niets vreselijks meegemaakt zoals vele meiden hier wel helaas!
Lieve Peetje ook ik wil je zo graag een hart onder de riem steken en hoop dat het snel weer beter gaat met je. Hopelijk kun je het komende weekend een beetje bijkomen van alles en weer een beetje nieuwe energie opdoen. Het weer zou beter worden het weekend. Geef de moed niet op, zolang er geen duiveltjes zijn is er nog steeds die kans..... En wij duimen met zijn allen en denken aan je!!   Hou vol!!

heel veel liefs Niekje

Lieve Peet,

Wat erg om te horen, Ik kan het me wel een beetje indenken als jullie al zolang bezig zijn. Elke keer weer die onzekerheid en het wachten... , daar wordt ik zo gek van.
Wel prettig dat je samen met je man dit kan handelen. Dit heeft niet iedereen.
En dat klote gedoe met je verzekering hoef je er nu echt niet bij te hebben.
Ik hoop dat je de moed niet op geeft!! misschien een pauze inlassen? Even niet aan de gyn denken en niet verplicht vrijen. Tja en   van de zomer genieten werkt ook al niet echt...

Heel veel sterte!!!!!

Liefs Ester

Waardeloos is dat gevoel. Ik heb een dochter in een keer raak en een zoon na anderhalf jaar geprobeerd te hebben en 4 miskramen en het lukte maar niet.Zat toen ook op dit forum zou net de mm in gaan maar toen was ik zwanger.
Ik zat steeds in een dip het duurt maar en het wachten duurt zolang! Achteraf gezien heb ik weleens gedacht waarom heb ik niet gewoon verder geleefd maar dat is makkelijk  gezegd dan gedaan zeker als je  weet dat je het krijgt, het is die onzekerheid wat het zo vreselijk balen maakt.

Mama Peet jij hebt een kindje (als ik het goed begrijp toch?) dan kan jouw lichaam het en dan komt dat moment er ooit dat die tweede komt alleen het kost heel veel tijd en geduld. Hoe moeilijk ook leef en geniet en hou in je achterhoofd dat de kans gewoon heel erg groot is dat jouw tweede kindje echt komt het is alleen even de vraag wanneer!? Je doet elke maand wat je kunt en je zult zien dat moment komt echt waar dat ook jij de tweede zal krijgen want je weet dat jouw lichaam zwanger kan zijn en dan komt die tweede er vaak wel echt waar!

Dipjes horen erbij maar jij hoeft het echt niet op te geven echt niet want jouw baby komt er waarschijnlijk wel! Ik hoop dat je kunt genieten van wat je hebt met in je achterhoofd de reeele hoop dat jouw tweede wens ook werkelijk wordt!

Sterkte en succes

Lies

Hoi lieve mamma Peet,

Kan me heel goed voorstellen dat je even in een dipje zit!

Tja de keus om te "stoppen" met proberen moet je zelf samen met je man beslissen, maar wel goed overwogen.

Kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk en toch hoop dat je met een leuk bericht naar zee kan dit weekend!!

Succes en kop op!

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan