Dipje

+1 hoewel wij nog niet mogen klagen. Ben gestopt afgelopen september (2018 dus) met de pil. Volgens arts ivm medicatie werd het pas raak schieten vanaf januari. Dus we blijven oefenen... Ik baal ook van het stukje dat je het niet in de hand hebt. Begin mei onwijs positief begonnen en ook onwijs ons best gedaan met klussen. Vorige week onwijs gerommel met mijn epilepsie en heel sterk het gevoel, het is m weer niet gelukt dat ik er zowaar een week van te voren al heel verdrietig en down over was. Anders heb ik een huilbui als ik ongesteld net ben.
Ik kan ook totaal niet bemerken wanneer mijn eisprong is. Bewust doe ik geen ovutesten en houd ik haast niets meer bij. Anders gaat naar mijn idee de spontaniteit er af en wil het helemaal niet meer. Net zoals we tegen hemelvaart toch maar eens uitgeklust waren. Ik probeerde het zo spontaan mogelijk om de paar dagen maar vriendlief heeft geen superhoog libido dus nu weer even een pauze. Wachten tot Truus. Die maakt het per maand later.
En als ik net Truus gehad heb zijn we positief, zorgenloos, gaan we ervoor, genieten we ook van alle andere dingen maar als ik dan weer weet van, o, laat maar weer niet gelukt. Dat is gewoon kut. Net zoals die hele lange cyclussen. Had ik als puber nooit last van.

Terug
Bovenaan