Dipje

Heej meiden,

Heb even een dipje, sorry maar ik moet het effies kwijt.

De laatste tijd heb ik het 'zwanger worden' een beetje los kunnen laten, maar ik ben nu toch weer in een soort dipje geraakt.

Vorige week ongi geworden, had nog zo gehoopt dat we het 'zelf' konden! Helaas dus weer niet...

Net op verjaardagsvisite geweest, hoor je dat er allerlei mensen zwanger zijn en zo... Heb er gewoon de balen van, WIJ WILLEN HET OOK ZO GRAAG!!!!

Mijn man komt morgenavond laat pas weer thuis, dus daar kan ik ook niet even bij uithuilen.

Baal hier echt van, het ging juist zo goed de laatste tijd. En dan nu toch weer zo depri.

Ik heb ook het idee dat mijn zusje zwanger is, die zat de hele tijd zo stom te grinniken... Zou leuk zijn voor haar, wel even slikken voor mij. Hoop eigenlijk gewoon dat wij eerder zwanger raken dan zij. (vreselijk die jaloerse gedachten)

Ga maar proberen te slapen...

Groetjes van

Hey meid,

Gaat het nu weer een beetje??????????

ik heb het ook jaloers zijn, ik gun het een ander wel, maar toch......
Het steekt!!!

Er is niets aan te doen, ik weet dat jij al langer "bezig" bent dan ik, en ook dat ik "al" 2 kinderen heb.
Ik gun het je   zooooooooo!

Ik moet dindag naar de gyn. gisteren heb ik bloed laten prikken voor mijn schildklier, dan ben ik de gyn. mooi een stapje voor.

nou meid, zet hem op!!!!

liefs Tamara

Hoi Bloempje, we hebben allemaal op zijn tijd onze dip en dan is het zo fijn dat je zo'n (anonieme) achterban hebt, waar je even je ei kwijt kunt. Ik hoop dat het weer met je gaat, een goede nachtrust helpt bij mij vaak erg goed. Kop op!

Groetjes, Pleun

Thanks voor jullie lieve reacties!

Ben blij te weten dat ik niet de enige ben met deze gevoelens... en idd fijn om hier mijn hart te kunnen luchten bij de 'anonieme' achterban!

Kussss

(ben voorlopig even afwezig, we gaan lekker even saampjes op vakantie!)

Hoi Bloempje,

Zeker mag je die gevoelens hebben. Iedereen hier heeft ze volgens mij wel.

Ga lekker op vakantie met je mannetje en dan zul je zien dat als je terugkomt de zon voor jou ook weer schijnt. Blijf positief denken. Eens zal je dag ook komen.

groetjes

Veel liefs

Nicole

Ziekenhuis belde net....

Over een klein maandje kan ik terecht voor kijkoperatie.

Nu heb ik weer een datum om naar toe te leven. Hoop dat ik het daardoor een beetje los kan laten.

Kussss Bloempje

hoi bloempje. Je had op mijn bericht gereageerd en ik vroeg daarop hoe het met je gaat.
Lees nu hier hoe jij er voor staat had nog niet veder gelezen)

Meid kop op. Je hebt nu weer iets om naar uit te kijken.

Ik had 3 weken geleden ook een errug grote dip. Heb huilend mijn schoonmoeder opgebeld (mijn vriend had avonddienst) Een uurtje gepraat en ben met haar meegegaan naar haar huis. Mocht blijven eten, later koffie drinken, veel praten en de volgende dag was ik weer helemaal opgepept. Rottig hè, die dip-dagen, gelukkig zijn er ook mooie dagen. Ik kan bijvoorbeeld nu pas genieten van een aantal dingen, het lente gevoel, weer vooruit kijken, nieuwe doelen. Dat kon ik heel wat weken niet. Nu gaat het weer de goede kant op. Gelukkig maar. Ik ben ook blij dat wij 2 maanden geleden er vooruit zijn gekomen dat we al erg lang bezig zijn.
Nu vragen mensen ook hoe het met me gaat. En dat is heel erg fijn.

Dus bloempje. Verplicht genieten de komende dagen. Gooi alles even opzij en probeer ook samen met een ander doel bezig te zijn. Dat zorgt ervoor dat je het zwanger-worden even minder aandacht schenkt.

Veel plezier.

Liefs van Gré

Ik had dus gelijk wat betreft mijn zusje, ze is idd zwanger...

Ik heb er samen met mijn moeder een potje om zitten grienen. Vind het ontzettend leuk voor haar, ben ook blij voor ze, MAAR vind het wel moeilijk hoor.

Ze is jonger dan ik, nog maar net samen met haar man... Voor mijn gevoel had ik  er meer 'recht' op om zwanger te raken. Daarna was zij aan de beurt. Heel erg dubbel allemaal.

Wilde dit effies kwijt...

Groetjes Bloempje

Terug
Bovenaan