Dipje

Hey Meid.

Moeilijk hé? Mijn zus heeft al 2 kinderen en het zijn schatten. Af en toe denk ik wel eens, waarom zij wel en ik niet......
Onze tijd komt nog wel.
Succes de komende tijd!
Ik weet niet of je zusje jou gevoelens weet, maar het is denk voor haar ook wel moeilijk om het er met jou over te hebben.

Liefs KL
mk November nu weer ronde 6.

Hoi Bloempje,

Ik kan je reactie helemaal voorstellen. (zie mijn reactie van vorige week dinsdag) Ik zat ook helemaal in een dip. Ik kon het de laatste tijd, het zwanger worden, redelijk goed van me afzetten. Hoor ik vorige week dat een kenis van mij is bevallen en een ander kenisje zwanger is. Dat was ook nog eens op de dag van mijn NOD. Ik had al echt zo'n ongi gevoel, alleen werd ik niet ongi maar was ik harstikke zwanger.

Je hebt af en toe gewoon het idee dat het echt NOOIT zal lukken, althans, dat had ik wel. Kom op meid, jou tijd komt echt wel. Laat de moed niet zakken!!!

Groetjes Niekie

Hoi Bloempje, gaat het al weer wat beter met je? Ik snap dat je enorm baalt, ben je net terug van vakantie en denk je dat je er weer helemaal tegenkunt en hoor je het van je zus.

Hou je taai en kop op he!

Groetjes, Pleun

Hoi Bloempje,

Hoe gaat het nu met je!!!!! Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie.
Oneerlijk hé: al die zussen die zwanger raken. mijn oudere zus heeft 3 kinderen terwijl ze 2 kinderen al niet eens aan kon (burn out). En mijn jongere zus heeft er 1. Ze weet niet eens hoe het zit met vruchtbare dagen enzo. Hoe oneerlijk!!!
Sterkte jôh en voor ons komt ook de dag!!

Groetjes Kippie.

Terug
Bovenaan