dipstick ovulatie wie nog meer?

hoi hoi,

ik heb deze testen ook gebruikt, maar kon er niet echt wijs uit worden.
Ik had in tegenstelling tot jou juist de hele cyclus een tweede streepje. wel wat lichter dan de controle streep, maar wel heel duidelijk/.
Een overduidelijke positieve test heb ik nooit gekregen.
Ik gebruik ze nu dus ook niet meer, ik merkte ook dat ik daardoor me veel te veel druk maakte om van alles en nog wat en het deed mijn relatie ook geen goed.

Ik denk dat iedereen hier zijn eigen ervaringen mee moet opdoen, om voor jezelf te beslissen of het wat voor je is.
Ik hoop dat je snel een postieve test hebt en dat het voor jou dus wel werkt!!

Veel succes!!

Liefs

@ Daycey: Okee, nou de streep is weer aanwezig, maar hij is echt heel erg licht (moet echt goed kijken).
Ja met een cyclus van 29 dagen zou morgen ongeveer mijn eisprong moeten zijn, dus zou het streepje nu toch steeds donkerder moeten worden?

Blijft in mijn hoofd steken dat de allereerste LH test een duidelijke streep had, maar nog licht, maar dat ze daarna steeds lichter werden.
Dus dan zou ik mijn ei al gehad hebben. Maakt je lichaam na je eisprong nog LH aan? Of niet? Want dan zou de test nu niets meer aan moeten geven?

En stel nou dat ik mijn ei idd op de 9e dag van mijn cyclus heb gehad en zwanger ZOU zijn (wat mogelijk is ;) kan de test dan nog LH aan kunnen geven?

Whahaha een hoop vragen van een o zo zekere onzekeren tuttebel :)

@Charlotje: Nee ik neem ook neit aan de je ei nog kan komen na 3 dagen positieve OVU test. Heb je daarna wel weer getest dat de piek weg was van LH? Dan heb je een lange LH piek, zou toch kunnen? (ben maar blij :))

@Gien15: Ja dan ben je te laat, maar wie zegt dat ik voor dat duidelijke streepje niet mijn (onze) best heb gedaan ;)

Wil gewoon weten waar mijn ei zit, en misschien ben ik wel te laat in mijn cyclus begonnen met ovu-testen, maar schema gaf aan bij een cyclus van 27 dagen beginnen op dag 9, en dat heb ik gedaan.
Maar ik heb ook cyclussen van 29 dagen dus had ook op dag 11 kunnen beginnen.

Misschien heb ik wel zo`n muts die een ubervroege eisprong heeft.....

ik heb de afgelopen weken ook getest.. ook iedere keer een lichte streep.. ook wel een dag vergeten door het werk...
maar goed ik zou op een vrijdag ongeveer mijn ei hebben.. en op maandag begonnen met testen omdat toen mijn temperatuur omhoog was geschoten.. ik neem aan dat wanneer je temperatuur omhoog gaat je je ei hebt.. of zie ik dat verkeerd...?

wie kan mij helpen...

liefs..

Ja weet je, ik vond het meer een spelletje die ovulatietesten, maar tóch ga je er een beetje op rekenen. En daar baal ik van!
Ik had dus ma-di-wo een positieve test, donderdag hele lichte streep. We hebben tm woensdag goed geklust dus moet goedkomen. Heb mn ei ook duidelijk gevoeld dinsdag, of althans de middenpijn die eraan vooraf gaat.
Nu is het dus afwachten..... n laat ik daar niet zo goed in zijn! :-S

Angell: lichte streep kan komen doordat je bijv veel drinkt op een dag? Er wordt geadviseerd 2uur voor de test nauwelijks te drinken. Ik kan dat niet dus ik drink veel water op een dag! Maar wanneer je je ei hebt gehad icm de temperatuur, geen idee. Vlg mij is tempen wel betrouwbaarder dan ovulatietesten maar dan moet je het wel elke dag op t zelfde tijdstip, op zelfde manier tempen.

Terug
Bovenaan