Direct na BBZ zwanger

Rein a, snap ik! Dat is ook super naar om te zien dan. Alles gaat goed met mij, ik ben nu 12+3! Helemaal geen kwaaltjes dus kan niet wachten tot er een echt babybuikje komt haha
 
Ah wat goed! De magische 12 weken voorbij. Super fijn. 
Ik had vanochtend opeens een rare verhoging van mijn temperatuur. Waar ik steeds rond de 37 zit is het nu opeens 37.28. Minimaal als je het zo leest maar in de curve is het echt een gekke piek ?
Ik ben nu 4+4. Super pril dus... dagen kruipen voorbij. 
 
Dat is zeker pril!!! Mijn temperatuur ging ook zo toen ik net zwanger was! Ik zou wel voor je eigen rust niet te veel vast pinnen op je temp. Ik ben er ook mee gestopt want hij daalde en dat maakte me onzeker! Lekker maandag de vk bellen! Ze zullen je vast snel langs laten komen. 
 
Ja super pril. 25 juli had ik mijn ovulatie, 8 augustus dus mij NOD. Maar vanaf zondag 5 augustus had ik al duidelijke positieve testen... 
Morgenochtend digitaal testen, hoop zooooo dat de test is opgelopen. 
 
2-3 weken vanochtend op de test ??
Morgen dus bellen. Ik wilde zelf nog een weekje wachten omdat ik geen valse hoop wil bij een vroege echo. Het kan nog zo makkelijk mis gaan. 
Maar mijn lief vindt dat ik niet voor eigen dokter mag spelen en ze hebben idd gezegd dat ik zsm het ziekenhuis moest bellen bij een volgende zwangerschap. 
 
Terug
Bovenaan