Direct ook het einde vd IUI..

Hoi Petra,

Ook ik wil je sterkte wensen dat was schrikken zeg!

Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel en ik hoop dat je in november wel geluk zult hebben met ivf.

Kun je dan pas terecht in november? moet je al die tijd wachten of?

Liefs: Chili

Hi Petra,

Ik lees net je berichtje......shit man, dit is niet leuk.
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Ik ga enorm voor je duimen!!!

Dikke knuffel Flower

hoi hoi,wat erg voor jullie zeg!!!ik leef erg met je mee,en vindt het hartstikke goed van je dat je zo positief blijft,en de wonderen zijn de wereld nog niet uit,je hoort heel vaak dat mesen toch op de gewone manier zwanger raken,me tante bijv,die kon nooit kinderen krijgen zij de dokter,en ja hoor ze heeft 2 kinderen gekregen,dus zo zie je maar,en er zijn inderdaad,heel veel manieren om een kindje te krijgen ik wil je heel veel sucses wensen,gr manuela

He meiden bedankt voor jullie belangstelling.
Nee,was wel van plan om hier te blijven,mischien wat minder,maar je weet maar nooit... Mijn moeder kon ook geen kinderen krijgen,werd gezegd en ze heeft er "spontaan" twee gekregen...
We gaan pas in november starten, ook omdat het niet eerder kon,maar ook i.v.m de verhuizing in oktober.even rust is mischien ook goed;al zijn we natuurlijk nog liever vandaag zwanger dan morgen!
tot gauw!
Petra

He wat naar voor jullie! Maar positief blijven hoor.. wie weet is het ineens raak nu de druk er vanaf is en is IVF niet meer nodig. Het kan soms raar lopen. Succes met de verhuizing en alles!

Groetjes Aurora
aurora.web-log.nl

Hoi petra...
Wat naar allemaal IK ben nog niet zo lang hier en heb niet gevolgd wat er precies aan de hand is in jullie situatie maar het lijkt op die van ons als ik het zo lees. Is jou man ook verminderd vruchtbaar? Wij kregen dat vorige maand te horen... Nu hebben we wat tips van mensen ontvangen en wat medische toestanden gelezen. Het schijnt een goede invloed te hebben als je als man zijnde foliumzuur zink en 1000mg vitamine c per dag slik. Baat het niet dan schaat het niet zou ik zeggen. Als ik er helemaal naast zit wat jullie probleem betreft sorry. Maar ik wilde je deze tip die ik ook weer van andere mensen heb niet onthouden de mensen waar ik hem van heb hebben er baat bij gehad. Ik zeg niet dat het meteen super wordt maar elk goed zaadje meer is er een. En zoals onze gynocoloog zei er is maar 1 nodig. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen ik weet hoe het voelt... En zol te lezen zitten jullie al een stuk verder in de molen. Ik hoop op een heel mooi kerst kado voor jullie veel liefs

Terug
Bovenaan