Direct opnieuw zwanger na miskraam?

<p>Hi, ik zal even mijn verhaal doen, ik heb 5 jaar een spiraal gehad en na het verwijderen hiervan direct zwanger (binnen twee weken). op 17 maart heb ik bloed verloren en een week later ons ‘kindje’ met 7 weken. Dit is allemaal op een natuurlijke manier gegaan. Het ging allemaal erg snel en het was ook allemaal snel voorbij. Hierna heb ik zwangerschapstesten gedaan en je zag ‘heel mooi’ dat het hcg langzaam verdween... Ook heb ik twee weken na de miskraam een ovulatie gehad... en nu ‘denk/hoop’ ik weer zwanger te zijn... de dip test is heeel licht positief.. en clearblue zegt 1-2... wat denken jullie? Mag ik stiekem weer blij zijn? Hoor graag jullie ervaringen..</p>

Ik was na het verwijderen van het spiraal ook direct zwanger. Ook een miskraam gehad en daarna weer snel zwanger dus het kan zeker! 
Als Clearblue aangeeft zwanger dan zal dat wel zo zijn.. gefeliciteerd!!! 

Ik was na het verwijderen van het spiraal ook direct zwanger. Ook een miskraam gehad en daarna weer snel zwanger dus het kan zeker! 
Als Clearblue aangeeft zwanger dan zal dat wel zo zijn.. gefeliciteerd!!! 

Ik durf het gewoon niet te geloven want dat zou dan betekenen dat het weer direct raak is... ben bang dat clearblue 1-2 zegt vanwege toch nog restje hcg? Of zou je dan eerder 3+ zien? .... het maakt je toch onzeker als je een miskraam hebt gehad...

Hier ook na een miskraam van 7 weken in februari, nu weer 6 weken zwanger. Ik heb wel ook errst getwijfeld of er niet nog hcg in mn lijf zat. Maar de symptomen logen er niet om ? 

Terug
Bovenaan