Direct opnieuw zwanger na miskraam?

Ik hoop dat ik mis zit.. maar zat een beetje te rekenen.
17 maart miskraam..
2 weken later ovulatie ? 
Wanneer was je ovulatie? Op welke datum?

T zou net kunnen... dat je nu weer zwanger bent... maar het kan ook bog hcg van de miskraam zijn.. ik heb na mijn miskraam nog 6 weken positieve testen gehad

daarom twijfel ik ook... 30 maart ovu... gisteren ‘innesteling’ het zou theoretisch gezien kunnen... probeer niet té positief te zijn... maar heb wel stiekem stille hoop. As weekend maar weer even testen?

Je kan een paar keer om de 2 dagen testen, als het mooi oploopt is het een goed teken!

Ik heb meerdere keren na een vroege miskraam gehad dat ik direct daarna weer zwanger was. Maar dan was het HCG een dag of 3 nadat ik begon met bloeden ook echt weer weg (tenminste testen negatief). 
Bij mijn miskraam met 8 weken heb ik nog 6 weken lang positieve testen gehad. 
Dus als je tussendoor niet een volledig witte test gehad hebt zou ik nog niet blij zijn tenzij de testen gaan oplopen. Maar ik duim natuurlijk met je mee dat het nu weer raak is!

Jaa idd, nu ik tussendoor alleen met dip testen getest en die was zo goed als negatief nog heel licht positief.. gisteren clearblue digital gedaan en die gaf 1-2 aan.

Ola 
Ik kan ook een spiraal en een vroege miskraam en direct erna zwanger.. nu een baby van 10 weken ????
En ik wist al dat ik zwanger was vóór dat ik testen en nog niet eens 14dgn na mijn ovulatie.
Ik hoop voor je dat het raak is lekker gaan genieten ?

Terug
Bovenaan