Direct weer zwanger na een miskraam

Hallo allemaal,

Ik ben hier helemaal nieuw.
Ben net 6 weken en 1 dag zwanger na op 1 maart een miskraam te hebben gehad van een tweeling. Na een zwangerschap van 9 weken.
Ik kon het niet geloven om op 30 maart te zien dat de zwangerschap test positief was. Dacht dat het nog kwam door de HCG wat nog in mijn lichaam zat.
Volgens gynaecoloog ben ik zwanger aangezien HCG zich opbouwt.
2 mei krijg ik mijn eerste echo.... heel spannend allemaal.
Om eerlijk te zijn is het wel heel moeilijk om te genieten nu.
Maar ben vol vertrouwen dat deze zwangerschap goed mag gaan.

Heeft iemand hier ook ervaring mee??? Met direct weer zwanger zijn na een miskraam?
 
Hio fidel

Nee geen evaring mee ,het is zekker een dubbel gevoel zo als ik het lees ,ik was zel in dec zwanger maar ik hoor dat het een buitenwaardsezwangerschap was na 9 weken ik heb me zelf enter 1maand rust gegeven maar ben nu wel goed zwanger 6weken en nog wat geloof ik ik voel me Beter nou meid heel veel sterkte zal duimen en blijf je volgen
Knuff marie
 
Hoi ,

Ik heb hetzelfde meegemaakt toen helaas is het bij mij weer tot een miskraam gekomen . Maar dat hoeft bij jouw niet zo te zijn want ik heb een chromosoomafw .
 
hai hai

wat fijn dat je weer zo snel zwanger ben geworden.
ikzelf heb er geen ervaring mee maar een goede vriendin van mij wel zei was direct weer zwanger naar een miskraam van 10 weken!
ze is inmiddels bijna uitgerekend dus het kan gewoon goed gaan. ik kan een tip geven ook al is het erg moeilijk maar blijf vooral positief denken en probeer na je echo er toch van te genieten.

heel veel sterkte

liefs
 
Yep... tot 3 keer toe!

Ik was in 2010 in jan zwanger, werd een miskraam. Toen in feb zwanger, werd weer een miskraam, en toen in april weer zwanger en daar heb ik een schitterende dochter van overgehouden!

Het is voor nu even eng en raar en moeilijk te bevatten maar probeer je dagen zo leuk mogelijk te plannen zodat de echo snel in zicht is! Veel plezier in deze grote rollercoaster!
 
Hoi,

Ik heb dat vorig jaar gehad, half juni had ik een miskraam en toen eind juli was ik weer zwanger. Helaas was dat weer een miskraam bij mij.

Ik snap heel erg goed dat je er nog niet zo van kan genieten, na een miskraam leef je toch naar bepaalde momenten toe en daarna kan je pas echt genieten.

Ik hoop dat deze zwangerschap helemaal goed gaat.
Succes
 
Hoi, ik heb dit niet mee gemaakt, maar snap heel goed dat het nu extra spannend is!
Je zal denk ik wel blij zijn als je straks een prachtige echo hebt gezien van je kindje! Daarna kan je alles los laten en genieten!!
We zijn trouwens exact even lang zwanger:) Grappig!
 
Hoi hoi,

Ja hier ook hoor 5 jaar geleden miskraam gehad en twee weken daarna weer aangeteld daar is en prachtige dochter uit gekoen...

Vorig jaar okt een missed abortion gehad en 2 maanden daarna weer in verwachting geraakt,ik ben nu 19+2.
Ik begin nu pas te genieten van mijn zwangerschap,deze zwangerschap heb ik 1 kindje verloren (was een tweeling)een paar keer bloedingen gehad.

En heel veel tegenslagen!!zit al 2 weken thuis mag niet meer werken.
Wel voel ik de kleine uk nu heel vaak,dus kan ik echt gaan genieten..

Ik snap je angst wel hoor,probeer positief te blijven zal voor je duimen dat het goed blijft gaan deze zwangerschap...
 
Terug
Bovenaan