Direct weer zwanger na een miskraam

Hoi,

Ik heb in okt een missed abortion gehad en in januari was ik weer zwanger, nu inmiddels 19+2 weken. De eerste periode tot aan de termijn echo is spannend. Wel moet ik zeggen dat deze zwangerschap veel prettiger aanvoelde. Hoop voor je dat het snel 2 mei is.
Probeer zoveel mogelijk te genieten (ik weet hoe moeilijk dat is). Succes!
 
Ook ik heb er mee te maken gehad vorig jaar juli had ik een miskraam terwijl ik niet eens wist dat ik zwanger was was op me werk (ik werkte toen op een ziekenhuis) en daar gingen ze de boel eens even nakijken omdat ik krom liep van de pijn en toen kwam het aan het licht dat ik 5 weken zwanger was terwijl ons altijd was gezegd jullie kunnen niet op de normale manier zwanger worden.
Daarvoor iui gehad en stond al een afspraak gepland voor in tilburg voor ivf.
Ben als een kip zonder kop naar huis gegaan en ik kon het gewoon niet bevatten dat dit ons gebeurt was.
In die tijd werd ons leventje op zijn kop gegooid door het overlijden van mijn vader en toen ik ineens opmerkte dat mijn cyclus erg lang was (ik dacht aan de stress niet zo gek naar alles) en ik bleek 6 weken al zwanger te zijn.
Ondertussen is de zwangerschap perfect verlopen en 2 mei zijn we uitgerekend van onze zoon.
Zoals iedereen hier al zegt probeer er toch van te genieten en luister goed naar je lichaam en hou je rust wanneer je lichaam er om vraagt...
Succes !!!

Liefs Sylvia
 
Bedankt voor al jullie reactie's !!!

Gister onze eerste echo gehad en het zag er allemaal goed uit. Het hartje zien kloppen.
Dan voel je toch heel veel spanning en stress van je afglijden.
Ik was al wel aan het genieten, maar nu kan ik er nog meer van genieten. Over 2 weken nog een echo om termijn beter te kunnen bepalen, maar zoals het er nu uitziet krijgen wij een "sinterklaas cadeau" en zijn 6 dec uigerekend.
 
Terug
Bovenaan