Direct zwanger na miskraam, maar weer bloed...

Hoihoi,
Wat naar dat je dit mee moet maken.. Bij mijn zoontje had ik de hele zwangerschap bloedverlies.. Ik mocht bij week 5 al een echo,en elke keer toen ik bloedverlies had vrijwel dezelfde dag nog. Kan je niet ergens anders heen?bruin bloed is wel oud bloed,zolang je geen krampen en stolsels hebt zou het goed moeten zitten!Probeer positief te denken, natuurlijk ben je het waard. Stress werkt niet mee in je zwangerschap, het is moeilijk en makkelijk gezegd. Maar probeer aub niet slecht te denken. ,?

[quote quote=10293337]Hoihoi, Wat naar dat je dit mee moet maken.. Bij mijn zoontje had ik de hele zwangerschap bloedverlies.. Ik mocht bij week 5 al een echo,en elke keer toen ik bloedverlies had vrijwel dezelfde dag nog. Kan je niet ergens anders heen?bruin bloed is wel oud bloed,zolang je geen krampen en stolsels hebt zou het goed moeten zitten!Probeer positief te denken, natuurlijk ben je het waard. Stress werkt niet mee in je zwangerschap, het is moeilijk en makkelijk gezegd. Maar probeer aub niet slecht te denken. ,?[/quote]
Bedankt voor je reactie , het is best veel bloed dat ik verlies. Ik ben er emotioneel echt even doorheen op dit moment :'( .. Vind het zo moeilijk om tr wachten tot de 24ste voor een echo. En verwacht ook niks te zien . Heb een sterk voorgevoel dat het gewoon een miskraam is . Maar omdat ik niet zo ver ben zie ik geen duidelijke vruchtzak of iets in die richting. Wat ik bij mn vorige miskraam binnen een dag al had. En nu houd de bloeding al aan sinds donderdag. Ik weet niet waarom ik maar niet positief kan blijven. 

Het is zo moeilijk, ik heb zo hard mijn best gedaan ook af te vallen -30kg. En nu onderhand begin ik weer het emotie eten terug op te pakken. Hoe egoïstisch het ook klinkt, ik had gewoon gehoopt dat het in een keer goed ging. En als niet in een keer , dan de tweede keer. Maar ook dat zit er niet in:( .

Wat naar! Het enige wat ik kan bedenken is situatie uitleggen en vaak kan je dan snel terecht voor een echo! Succes

[quote quote=10293623]Wat naar! Het enige wat ik kan bedenken is situatie uitleggen en vaak kan je dan snel terecht voor een echo! Succes[/quote]
Ja dat zou je denken he :(, heb al vaker gebeld en elke x zeggen ze dat er in het dossier al een afspraak gepland staat voor de 24ste en dat ik gewoon moet afwachten. 

Terug
Bovenaan