Direct zwanger na stoppen pil?

Bij ons kwam de  eerste door de pil heen. En daar kwamen we met 20 weken pas achter. 
Daarna nooit meer aan de pil gegaan en vervolgens na twee jaar proberen kwam eindelijk nummer twee.

Vier maanden na de geboorte van nr 2. Voor het eerst weer feest in bed en direct zwanger nu van nummer drie :) welke trouwens gepland is, maar ergens niet zo snel hadden verwacht. 

Zo zie je maar, het kan raar lopen. 

Ik sta er ook zo in hoor, het kan snel zijn maar ook lang duren. Maar lijkt me toch logisch dat je elke keer als je op het 'wachtbankje' zit het toch spannend is en je hoopt dat het raak is.

Ik was een jaar gestopt met de pil 
maar ik moet wel zeggen dat wij er niet
echt mee bezig waren wij haddenzo iets van
als het komt komt het :) succes hoop voor je 
dat het zo snel mogelijk lukt 

Nadat ik gestopt was met de pil had ik precies twee weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie een eisprong. Met ovulatietesten kunnen zien. Daarna is mijn cyclus heel stabiel gebleven. Wat dat betreft was mijn lichaam zo weer in natuurlijke werking. 
Wij zijn toen ook gelijk begonnen om zwanger te raken. Bijna elke maand dacht ik wel zwangerschapsverschijnselen te voelen, maar na een half jaar was het echt raak en merkte ik juist niks. Ik mis een eileider, dus misschien dat het zwanger raken daardoor wat langer duurde, al is een half jaar natuurlijk nog niet lang. Maar als je graag zwanger wilt worden is elke ronde er een teveel haha
Ik ben benieuwd hoe het bij jou uitpakt! Wanneer kan je testen? Ik duim voor een positieve test!!

nne ba: Ik ben er dus wel serieus mee bezig, maar dat zegt nog niet dat het snel zal gaan natuurlijk. Ik ben benieuwd! Al vind ik nu het wachten al erg lang duren zo na de ovulatie, haha.

Lisa Prins: Een half jaar is toch best netjes! Ik probeer maar niet teveel te letten op eventuele symptomen, maar toch haal je je van alles in het hoofd.
Vorige keer werd ik dus al 6 dagen na mijn eisprong (gebruik ovulatietesten) ongesteld, maar dit was ook de eerste keer na het stoppen van de pil. Als ik 14 dagen na de eisprong reken kom ik op 7 september en ben nu dus nog niet ongesteld.

Gister avond erge menstruatiekrampen gehad dus ik wist bijna zeker dat ik ongesteld ging worden maar toch nog steeds geen bloed. Test van vanmorgen was negatief. Dus we wachten het nog steeds af.

Hoi Allemaal,

manlief en ik hebben besloten vorige maand om te stoppen met de pil. Ik ben al eens eerder gestopt voor mijn relatie omdat ik rust wou naar mijn idee was ik super snel op regel, cyclus van circa 28 dagen. Dat hou ik nu ook maar aan en aanstaande dinsdag moet ik ongesteld worden. Ik voel nu van alles. Zeurend gevoel in Mn onderbuik, soms wat steekjes en vooral erg gevoelige borsten. Ze lijken ook wat voller. Ik ben bang dat het door het ontpillen komt maar ik hoop het zo!! 

Wie herkend deze verschijnselen na stoppen met de pil?

liefs 

Terug
Bovenaan