Discussi/Vraag: Is het.....

Ik vind het echt super, oké mijn zijn ook bepaalde dingen zwaar gevallen.
Borstvoeding bijvoorbeeld, om de haverklap voeden.
's Nachts je bed uit
Heel veel ziekenhuis bezoekjes + een operatie.
Sommige dinge stel je je gewoon anders voor.
Maar desondanks vind ik moeder zijn enorm leuk, het is nu ook een stuk makkelijker, niet meer 's nachts je bed uit. Isabel slaapt tot 8.30-9.00 heerlijk.
Ik vind het een verrijking van mijn leven.

Groetjes mv Isabel

Van te voren vond ik het heel moeilijk om me voorstelling te maken van het hebben van een kindje. Dus niet echt meegevallen, of tegengevallen.

Ik ben mezelf wel iets tegengevallen, ik had een hogere pet van mezelf op als moeder. Ik dacht echt dat ik daar echt heel goed in zou zijn, maar ik merk dat ik soms best wat steekjes laat vallen. Zo heb ik veel minder geduld dat ik had verwacht. Ik dacht echt dat dit het eerste in mijn leven zou zijn wat ik heel natuurlijk zou doen en heel goed in zou zijn. Maar ik vind het heel erg om te concluderen dat het niet zo is. Dat het niet allemaal vanzelf gaat.

Ik geniet er wel ook echt van dat hij nu dingen zelf kan. Hoewel dat soms ook wel lastig is. Laats was ik bij mijn zus, haar kleintje is nu 4 maanden en kan dus nog niet zoveel. Op een gegeven moment merkte ik dat ik wat jaloers was dat hij zo rustig in de box bleef liggen en ze eigenlijk helemaal niet om hem hoefde te denken, terwijl ik voor de 30e keer naar de trap liep om Stijn tegen te houden.

Ik kan me werkelijkniet meer voorstellen hoe het was om geen kindje te hebben, zo'n heerlijk mannetje die je lachend aankijkt als je bij zijn bed komt, heerlijk. Het is wat dat betreft veel beter dan ik had verwacht.

Carina

Terug
Bovenaan