DISCUSSIE: en nu is het de man zijn beurt!

hm, ben geloof ik een van de weinigen met deze mening, maar vind echt dat het straks tijd is voor mijn man. Voorlopig niet hoor, onze kinderwens is nog niet voorbij.

En niet vanwege de baringspijn. Dat zou ik zo weer doen en het is inderdaad een wondertje. Maar meer omdat de vrouw alles al heeft moeten doen. Tuurlijk een groot deel omdat je gewoon geen keus hebt en de natuur bepaald. Maar met steriliseren heb je wel een keus en dan mag de man zijn ding doen.
Wie zijn er vanaf hun ( ongeveer ) 12e ongesteld, elke maand weer: WIJ
Wie moet zorgen voor anticonceptie ( meestal) : WIJ
Wie meot het kindje dragen ( ook absoluut een eer en een dankbare taak, maar soms toch ook lastig, denk maar eens aan de vrouwen die negen maanden spuigen): WIJ
Wie moet het kindje baren ( ook al krijg je er veel voor terug) WIJ

Dus als wij zo ver zijn, dan is mijn man aan de beurt. Gelukkig voelt hij dat zelf ook wel zo, maar het liefste zou hij wel zien dat ik het deed, het idee van een schaar in de buurt van zijn zaakie.....

Carina

Hoi,

Dit heeft voor mij niets met bevallen te maken, het zwangerzijn en ja, bevallen ook wel, vond ik zo bijzonder dat ik het bijna zielig voor mijn vriend vind dat hij het niet mee heeft mogen meemaken.

Maar verder mag er bij hem de schaar in. Ik ben verdorie constant bezig met anticonceptie in de periodes dat we niet zwanger zijn/willen worden, dus als er geknipt danwel geschoten mag worden dan mag hij!
Daarnaast worden er bij de schiet-methode een soort van propjes met veertjes in je lichaam aangebracht en ik vind het nou juist fijn om van dingen in mijn lichaam af te zijn. En zo'n sterelisatie voor mannen is ook een fluitje van een cent.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan