Discussie; Hoever gaan jullie...?

Om er goed uit te zien?
Na het topic van Sandra te hebben gelezen over de grijze haar die zijn intrede deed,ben ik eigenlijk wel heel benieuwd hoever jullie zouden  gaan om er goed uit te (blijven) zien.
Dus bij deze; Botox,dure(lees; HELE dure) cremes,haarverf,extensions en weet ik wat nog meer,doen jullie daar aan mee of is het zoals het is en that's that?!

Groetjes Tanja

Hoe kom je erop !!

Maar ik zal als eerste reageren.
Ik heb vorig jaar een ooglidcorrectie gehad. Ik heb een auto-ongeluk gehad en daarbij is mijn voorhoofdholte en oogkas verbrijzeld. Deze is keurig in elkaar gezet door de chirurg maar doordat er veel huid weggeslagen was heeft hij zo goed mogelijk geprobeert om alles weer netjes te maken. Maar helaas was de huid rond mijn linkeroog telkens vol vocht en mijn ooglid ging dus volledig over mijn oog hangen, tja en als je één ooglid laat doen dan moet de andere kant natuurlijk ook.
Verder zou ik niet meer aan mezelf laten veranderen af en toe mijn grijze haren verven, maar meer ook niet.

Ok , wie volgt.

...als ik klaar ben met baren dan laat ik m'n buik rechttrekken! (dat meen ik)
verder zijn al mijn 'hulpmiddeltjes' bij de etos verkrijgbaar.
Liefs Nelleke

Hoi,

Als ik uitgebaard ben dan laat ik mijn borsten verkleinen. Ten eerste heb ik er ook last van. Dwz last van mijn nek en rug e.d. En ik vind ze gewoon vreselijk. Ik ben niet zo groot en heb cup G. Dus Dr. Schumacher ga je gang!!

Maar verder denk ik niet dat ik iets laat doen.

Gr. Natasja mv Jamie

Ik zou mijn haren blijven kleuren. Botox zal ik ook wel over denken als de rimpels te erg worden. Ook laat ik mijn overtolligvel boven mijn oog weghalen.
Misschien als ik 40 ben dan geef ik me  wel op voor 'de zwaan' hahaha

Hey!

Mijn haren worden al jáá''aáren geverfd en dat zal nog wel even zo blijven ook! Verder heb ik het aardig gehad met operaties, of je er nu voor kiest of niet!
- borstverkleining, eigen keuze die dingen waren on charmant mega groot namelijk!
- Nier operatie, gelukkig samen beslist met de chirurg.
- 1e KS, geen eigen keuze
- 2e KS, uiteindelijk geen eigen keuze.

Voor mij hoeft het niet meer zo, maar ik moet erlijk zeggen dat ik wel heel oprecht verdrietig word van die mega kwab onder mijn navel! Bij mannen noemen ze dat lachend een afdak   of liefkozend een bierbuikje.... Helaas is er hier geen ander woord voor dan een stuk eeuwig zittend zwoerd!

Kus, Marieke

Verder dan haarkleuringen en cremetjes zou ik niet gaan. Dat buikje is ook niet mooi maar goed dat zijn die hangtieten er boven ook niet en dan kan ik aan de gang blijven.

meer dan haar verfen hoeft voor mij ook niet!

maar stel dat je op latere leeftijd hangogen krijgt...waarom dan niet?
dat doe je niet alleen voor de schoonheid maar meer uit dat het vervelend is.

en voor de dames die grote borsten hebben, dat je last van je rug/nek hebt; ja dat vind ik ook logisch.en als je helemaal plat als een dubbeltje bent, en je daardoor niet met jezelf goed kan leven (dat het je leven beheerst), ja dan kan ik me ook voorstellen dat je ze laat vergroten!

en wie weet....als ik straks na deze laatste zwangerschap een nog grotere mega zwoerd buik heb... eerst sporten en kijken hoever die slinkt, maar als het echt te erg is.
ik zeg niet meteen nu van: dat zou ik doen, maar je weet nooit in de toekomst!

Terug
Bovenaan