Discussie; Hoever gaan jullie...?

Deze openhartigheid kan ook alleen maar op dit forum: you go gils!

Mijn haar verf ik al lang, maar dan wel alleen maar met highlights.
Van voren ben ik niet zo ruim bemeten en daarom geniet ik mede hierdoor met volle teugen van borstvoeding. Daar krikt mijn zelfvertrouwen van op zeg maar! wanneer ik stop met borsstvoeding worden mijn borstvoedingsbh's ingeruild door mijn alvertrouwde gelbh's. Mijn borsten vergroten zal ik niet doen. Ik red het prima met de gelbh's.

Mijn buik zit na de twee zwangerschappen weer strak in het pak en na iedere zwangerschap weeg ik minder dan daarvoor. Dus verder aan mijn lijf geen polonaise.

Wat ik verder nooit vergeet voor ik de deur uit ga is oogpotlood en mascara.

Liefs Jeske

Net als Nelleke denk ik er serieus over na om mijn buik weg te laten halen (als gezinnetje compleet is). Ik voel me er nu  érg ongelukkig mee.. Voel me ongemakkelijk in m'n kleren en vind het vreselijk mezelf op foto's terug te zien (m'n romp dan).    Zwemmen wat ik heerlijk vind mijt ik een beetje...

Ik kan van ellende geen leuke kleding meer vinden die het geheel enigzins acceptabel willen laten uit zien. Want dat wat ik leuk vind en altijd droeg staat me niet meer. Ik ben me daarom een klein beetje kwijt geraakt.. Ik wil me weer mooi voelen,.. mezelf zijn..

Maar nu blijkt dat mijn baarmoeder na de geboorte van Kay niet goed meer is terug gezakt en ik daarom een vrij opgezette buik heb gehouden (buiten de vetkwabben en spek om dan). Mijn baarmoeder zit nu namelijk bij m'n buiknavel terwijl hij eigenlijk bij je schaambor hoort te zitten. Maar goed..

Mocht dus straks het punt er komen dat het gezin compleet is en het wil met sporten en andere middelen er niet af dan gaat ook hier écht het mes er in!!!!!!

Dus,..

(lekker buikje heb ik he?)

Voor de rest ben ik erg gelukkig met alles  hahaha..

Esmé

Jeetje Esmé, jij hebt al heel lang je eigen bibs niet meer gezien zeker.
Ik moet zeggen dat je het met kleding wel goed weet te verbergen.
Waar laat je die lap helemaal?

Terug
Bovenaan