discussie in de winkel

Tjonge, ik zit me hier zelfs al op te vreten achter mijn laptop, wat een vreselijk mens!
Ik vind dat je nog heel beleefd bent gebleven, ik denk dat ik dit niet zo netjes had gekund.
Trek je alstjeblieft niks van zulke mensen aan! Je bent echt een goede moeder hoor!!
Groetjes van Ruth

hai,

wat een gek mens , ben echt helemaal verbaasd dat ze zo deed tegen jou! Ze heeft het zelf zeker nooit zo goed gedaan, moet ze het botvieren op andere vrouwen??

Trek je er niet te veel van aan, dat zijn zulke mensen niet waard!
Groetjes  Sandra

zo wat een lef joh...
dat mens moet der ogen uit der kop schamen waar bemoei ze der eigen mee...
Kevin nu 3 jaar was ook een buik slaper met 2 weken lag hij al op zijn buik.. en echt geen kind meer aan gehad..en hij duimt ook..zo wat dan krijg hij straks toch een beugel lig ik echt niet wakker van hoor...
je moet doen wat voor jullie het beste is hoor en laat dat mens lekker denken...
laat je niet gek maken hoor.
succes mandy

Waarom doen die wijven dat nou nooit als je samen met je man bent, hè?! Mijn vriend is wat dat betreft veel abrupter dan ik en zou zo'n mens meteen flink de mond snoeren, maar ik zou net zo reageren als jij.
Ik voel me trouwens wel aangesproken door haar: dus 'een goede moeder geeft haar kind een speen en laat het niet duimen?' Fijn om te weten dat ik voor haar examen alvast gezakt ben... MUTS!

Weer een typisch geval van "Waar bemoei je je mee!?!" Ik snap best dat mensen graag even in je wandelwagen willen kijken, maar hou het dan alsjeblieft bij 'goh, wat een lieverd' of iets in die richting. Echt, geen enkele moeder zit te wachten op ongevraagde adviezen of commentaar.

Laat je dus niet gek maken! Jij weet als mama als beste wat goed voor hem is. Dus lekker op zijn buikje laten liggen en laten sabbelen!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan