DISCUSSIE: Kinderbijslag slaat nergens op!

quote: supermerel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:06:03'));

enneh waarom was ik de foto hoor

weet niet wat er met mijn bericht is gebeurd.
Maar er moest staan.....
Enneh waarom ben ik niet uitgenodigd op dat kinderbijslag feesie?
Debby en Ieloon,staan trouwens wel goed op de foto dit keer

quote: RoAn0510 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:07:00'));

Jij ging de boel onder de loep nemen Merel. Ik wilde je een handje helpen.
jah joh weet ik toch

Dank je wel. Is altijd zo moeilijk om een goede foto van mij te nemen, ik ben wel trots op deze .

Nou Sil als jij me ff kan laten zien waar ik of Duckie zeg dat het afgeschaft mag worden dan zou ik dat erg knap vinden!
Want een aanval zeg... hormonen zijn duidelijk nog niet helemaal onder controle enne als je het nodig vindt om terug te halen naar een eerder topic waarin Duckie het heeft over dat het hier stil is kan ik ook nog wel even een leuke topic van jou omhoog halen... uhhh ging dat niet over oorbellen???!!! Altijd gezellig hebben we in ieder geval iets om over te katten! Ik heb daarop niet gereageerd omdat het jou keuze is en ik dat respecteer ik, zou het fijn vinden als onze mening ook gerespecteerd wordt!

Groetjes!!

Dit is nog een goede van me, vlak nadat de kinderbijslag bijgeschreven was!

quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:23:21'));

Nou Sil als jij me ff kan laten zien waar ik of Duckie zeg dat het afgeschaft mag worden dan zou ik dat erg knap vinden!
Want een aanval zeg... hormonen zijn duidelijk nog niet helemaal onder controle enne als je het nodig vindt om terug te halen naar een eerder topic waarin Duckie het heeft over dat het hier stil is kan ik ook nog wel even een leuke topic van jou omhoog halen... uhhh ging dat niet over oorbellen???!!! Altijd gezellig hebben we in ieder geval iets om over te katten! Ik heb daarop niet gereageerd omdat het jou keuze is en ik dat respecteer ik, zou het fijn vinden als onze mening ook gerespecteerd wordt!

Groetjes!!

Dit gaat helemaal niet meer over het waarderen van een ander zijn/haar mening. Dit is het uitlokken van een ruzie.
Erg jammer, aangezien het hier  erg gezellig was de laatste tijd.
En om  nou over die oorbellen te beginnen...oei....  

quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:23:21'));

Groetjes!!

Daar gaan we weer met die oorbellen!!! Flauw hoor als je niets meer kan verzinnen, doen we toch gewoon weer een rondje oorbellen!

Er is nog een deel weggevallen! Kinderachtig hoor! Bah.... dat is iets heel anders als mensen die het nooit goed vinden, óf het is te stil, óf er is te veel heisa. Is het ooit wel goed dan?

Terug
Bovenaan