DISCUSSIE: Kinderbijslag slaat nergens op!

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 13:24:22'));

Bla bla bla,
Sorry hoor, maar ik kan je nu echt niet meer serieus nemen.
Waarom haal je anders dat onderwerp weer omhoog? Als dat destijds je mening was, had je hem toen ook wel kunnen geven.

ik sluit me hierbij aan..... want dat sloeg echt nergens op.

Pfff nou dan niet zeg.... Ik heb toen niets gezegd omdat ik vond dat het je eigen beslissing was om je kindje oorbellen te geven, vond het belachelijk dat iedereen het nodig vond zijn (negatieve) mening erover te geven! Zoiets is persoonlijk en de keuze van de ouders wie ben ik om daarover te oordelen!
Maar weet je wat, denk erover zoals je erover wilt denken als je denkt dat dat bevoordelijk is voor de sfeer hier, be my guest!!!

Als dat echt je mening was over de oorbellen had je dat ten eerste ook toen kenbaar kunnen maken.
Ten tweede komt het in je eerdere antwoord (waarin je ineens over de oorbellen begint) niet over alsof je er positief over denkt.
En verder ben ik van mening dat jij op dit moment degene bent die niet bevordelijk is voor de sfeer is hier..

quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:23:21'));

Nou Sil als jij me ff kan laten zien waar ik of Duckie zeg dat het afgeschaft mag worden dan zou ik dat erg knap vinden!
Want een aanval zeg... hormonen zijn duidelijk nog niet helemaal onder controle enne als je het nodig vindt om terug te halen naar een eerder topic waarin Duckie het heeft over dat het hier stil is kan ik ook nog wel even een leuke topic van jou omhoog halen... uhhh ging dat niet over oorbellen???!!! Altijd gezellig hebben we in ieder geval iets om over te katten! Ik heb daarop niet gereageerd omdat het jou keuze is en ik dat respecteer ik, zou het fijn vinden als onze mening ook gerespecteerd wordt!

Groetjes!!

en hierbij even een quote.... dus wie begon over oorbellen???

Altijd leuk 2 tegen 1 hahaha... Hebben jullie niet gezien dat de zon buiten schijnt!

Ik wel, jij niet volgens mij....

Om nog even tot de oorsprong van deze heisa terug te komen;
Ik weet niet hoe lang je al mee leest, maar als je hier lang genoeg (en ook serieus genoeg) mee leest, dan zou je weten wat Debby met haar opmerking bedoelde.
Nogmaals; erg jammer dat de sfeer wordt verziekt door het om te draaien.

Hallo!
Eh...volgens mij wordt er enigszins afgewijkt van het onderwerp waar het over ging??
Maar goed ik ben best blij hoor met die linderbijslag, alles is mooi meegenomen toch?

Als we niks zouden krijgen zou het ook niet goed zijn toch?

Groetjes van Bloem

Hahaha het enige wat ik kan is hierom lachen......
Als je beter opgelet had was ik hier al vanaf de zwangerschap!

Terug
Bovenaan