oei wat haal je je op de hals met deze discussie??? Of zijn onze hormonen allemaal weer op een normaal niveau zodat we hier nu normaal over kunnen praten???
Ik denk niet dat je stelling waar is. Zelf werk ik drie dagen per week en mijn man 4 dagen. Theoretisch gezien zou Stijn dus misschien meer aan mij kunnen hangen, omdat ik iets meer thuis ben. Maar hij is juist heel erg pappa gefocussed. Bijna tegen het irritante aan. Ben soms echt jaloers op mijn man. Gister had mijn man Stijn van het kinderdagverblijf afgehaald en ik kwam vijf minuten daarna, ik kon nog net een lachje krijgen maar hij kroop helemaal in zijn vader weg. En als pappa naar de wc gaat wil Stijn mee, overal waar mijn man gaat gaat Stijn..
anderen zeiden het ook al, het ligt ook aan de manier waarop je met je kinderen omgaat, zelf spelen vind ik erg belangrijk. En bovendien probeer ik niet bij elk kikje bij hem te zijn, hij moet ook leren op zichzelf te vertrouwen. En de aard van het beesje speelt absoluut een rol. Stijn houdt er niet van om op schout te zitten, dus echt knuffel tijd is er nauwelijks, helaas!!!!
Carina