discussie "wat zou je nou eigenlijk echt willen"

A

Anoniem

Guest
Als ik heel eerlijk ben dan zou ik het liefst minder gaan werken zodat ik vaker in de weekenden thuis ben. Vroeger zei ik eigenlijk altijd ik wil blijven werken en ik wil dit doen en dat doen maar de realiteit is heel anders. Ik ben het liefst bij mijn gezin ( af en toe een keer alleen winkelen of zo is natuurlijk erg lekker)

Verder ben ik eigenlijk wel tevreden met mijn leventje ( meer geld,vaker vakantie en een paar kilo minder mag natuurlijk altijd )

MAAR DAMES WAT ZOUDEN JULLIE NOU EIGENLIJK ECHT WILLEN

Wat ik echt wil.... mn huis vlot verkopen en een ander kopen.
Kan niet wachten om alles naar mn zin te maken in ons nieuwere stulpje

Ik ben heel tevreden, laat ik dat voorop stellen.

Maar ik zou het ideaal vinden als mijn hubbie 1 dag minder zou kunnen werken, wat in deze baan helaas niet mogelijk is op het moment. Misschien in de toekomst.  Ik zou willen dat ik een deel thuis zou kunnen werken, technisch gezien is dat mogelijk, maar werkgever wil er niet aan beginnen helaas. En verder dat ik het geld ervoor over zou hebben om een hulp in de huishouding te nemen. Maar dat ligt helemaal aan mezelf.

Groetjes,
mv Tijs

Ik zou wel graag willen dat Marcel niet zulke lange dagen maakte op z'n werk, zodat hij meer van de meiden kon genieten.

Voor de rest ben ik erg gelukkig met m'n leven zoals het er nu uitziet, leuke baan, lieve man en schatten van kinderen!!

Liefs Annemarie

hallo

wat ik zou willen is wat meer zekerheid voor manlief in zijn baan....
nu voelt hij zich niks waard omdat hij zijn gezin niet kan onderhouden....(voor 2 keer in zeeeeeer korte tijd werkeloos graakt)

en ja meer geld en minder kilos mag altijd hahaha

'groetjes Veronique mv Daniëlle

Ik zou willen dat................* we een goede accountant vonden, de laatste heeft heel                                           veel fouten gemaakt, waar ik nu nog niet lekker van slaap                                         *   Dat Eric nog eens iets van zijn moeder hoort.

Verder hebben we een super gezin, het gaat allemaal heel goed, maar ik mis familie. Het klinkt misschien raar, maar dat is iets wat zo bijzonder is, dat kun je gewoon door niks vervangen. Afgelopen week was ik bij de buren op verjaardag. zij heeft een grote familie(5 kids). Het is daar altijd zo gezellig, dat ik daar jaloers op kan zijn. Misschien niet eerlijk van me, maar ik mis dat zo. Terwijl zij zo graag in mijn schoenen zou staan, ze moest eens weten...... Groetjes Wendy

Gewoon........ huisje, boompje, beestje en zekerheid!!!! Hopelijk heb ik op zijn minst een gedeelte er van over een jaar!! Goed werk heeft tijd nodig, niet waar!!!

Groetjes Fonske.

Haha, wie zei dat van die huishoudster???? Die wil ik ook!!!
Verder wil ik graag een leuke baan voor 2 dagen. Ik ben het thuis zijn nu een beetje zat. Ik wil ook graag weer eens over iets anders dan Stef praten...met mensen die hem niet eens kennen....Ik ben niet zo'n sociaal typje, dus ik zal het daarvan moeten hebben....

Verder mag ik écht niet klagen....We hebben het goed en Stef is een schatje...Wat wil een mens nog meer??

Liefs Annet

Terug
Bovenaan