discussie "wat zou je nou eigenlijk echt willen"

De 16 miljoen winnen en met man en kind op wereldreis, haha, lekker verder dromen dus..
Groetjes mv Thom

Ik zou gewoon weer eens lekker de stad in willen gaan om eens een fatsoendelijke nieuwe garderobe aan te schaffen. Het komt er maar steeds niet van, of het is stinkend duur of de centjes zijn op.. zucht..

Gewoon weer eens heerlijk mezelf verwennen en even nergens (centen) naar hoeven kijken..

That's all..

Esmé mv Kay

Wat ik echt graag zou willen?
Tja moeilijk, tuurlijk meer geld, maatje minder, vaker vakantie, een hulp in de huishouding.
Maar dat zijn dingen die iedereen graag zou willen.
Maar wat ik echt heel graag wil, is toch eigenlijk wel weer in het Westen van Nederland wonen, dicht bij mijn familie en bij mijn beste vriendinnen. Maar ik ben ook reëel, we wonen nu in een 2-onder-1 kap met een flinke tuin en dát kunnen we daar nooit betalen en dat wil ik nu eigenlijk ook weer niet kwijt. Ik geniet nu zo van de rust en ruimte hier dat ik dat eigenlijk ook niet in zou willen ruilen. Maar zo af en toe iedereen hier in de buurt hebben zou ook wel fijn zijn.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Dat iemand ons huis koopt..

Ons nieuwe huis verbouwt

een nieuwe auto

en een nieuw broertje of zusje voor Tyche

Maar vooral gezondheid voor iedereen. Ben best tevreden

Wat ik wil is niks materialistisch.  In dat opzicht  hebben we het hartstikke goed.

Maar ik sluit me aan bij degene die zei meer familie te willen hebben. Ik heb geen broers of zussen en mijn moeder leeft niet meer.   Aan haar kant heb ik alleen een tante, maar die woont in het buitenland. Mijn vader en opa en oma leven nog wel. Het contact is op zich wel goed, maar nogal weinig. Kan me soms dus behoorlijk Remy voelen. Maar Julian is natuurlijk een enorme verrijking van mijn familie!

En verder....mijn goede gezondheid behouden! Het lijkt zo vanzelfsprekend, maar dat is gezond zijn helemaal niet!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Lekker met mijn twee leiffie's de wereld verkennen op een luxe manier! Maar schijnbaar heb je daar geld voor nodig dus blijft het voorlopig costa del lek....

Eigenlijk wil ik heel graag ontdekken wat ik nou toch echt wil... Ik heb het gevoel dat ik “er” bijna ben maar zet nog niet door.

Terug
Bovenaan