DISCUSSIE: reclame

Hallo Allemaal

Ik heb in het onderwerpje "ff beppen" voorgesteld om af en toe eens een leuke discussie erdoorheen te gooien en ik denk dat dat wel aan zal slaan. Waarom??????????

Nou, dan leren we de vrouwen allemaal eens van een andere kant kennen en een beetje afleiding zoeken in onze allersterkste hoop van dit moment; zwanger worden....

Dus...dé vraag van deze week................

WAT VINDEN JULLIE DE MEEST IRRITANTE RECLAME EN WELKE VINDEN JULLIE DE LEUKSTE RECLAME???

Nou, kom maar op!! Ik ben reuze benieuwd!!!!

Lieve groeten Jeannette

Ha ha....dat vind ik leuk!
Ik  weet een hele vieze reclame over voetschimmels, dat beestje wat dan onder de teennagel kruipt!
Getsie, en vooral als ik dan net met een bord eten op de bank zit, dan hoef ik dat gewoon niet meer.

Oh jakkes ja, die staat bij mij ook op nr 1. Ik pak altijd gelijk mijn grote teen en zeg dan; trek je er maar niks van aan hoor, schimpie bestaat niet echt. Brr maar ondertussen is die grote teen wel gevoelig....ieeehhh

De leukste kan ik zo even niet opkomen, ik vind wel die van McDonalds leuk die met dat guitige jong die met 2 oma's daar zit (die dat niet van elkaarweten) en telkens heeft die een mooi excuus om iets te doen. En ondertussen 2 Happy meals naar binnen werken hahahaha. Ja, daar ben ik trouwens ook niet vies van hoor, een lekkere cheeseburger mmmmmmm en dan een sunday ijsje met caramel. Die vetcellen van mij vieren af en toe vet feest!!!

Nou dit waren de mijne (denk ik)

Ik hoop er meerdere te horen!!

lieve groten Jeannette

Wat een leuk ideetje. Is weer eens wat anders!!

Ik vind die reclame van de SNS bank met die mevrouw met een limburgs accent zo irritant. Ik weet niet precies waarom (ben zelf een limburgse) maar ik vind dit wel zo verschrikkelijk.

Leuke reclames vind ik die van even apeldoorn bellen (zijn allemaal  wel geestig)

Ik ben benieuwd: WIE VOLGT??

Groetjes.
Linneke

nou kan ik over reclames niet meepraten, want ik heb geen tv meer, maar
wat ik er nog wel van weet, zijn die ellendige waspoeder reclames.

Daar had ik altijd een hekel aan. En reclames over maandverband, vooral
in de periode dat ik tweeëneenhalf jaar aan één stuk door vloeide.
GRRRRRR, ik kon die dingen echt niet meer zien hoor.

Ik weet niet of dat nu nog zo is, maar ik werd er gek van.

liefs Hester

De leukste is heel moeilijk. Ik vind dat de reclames steeds leuker worden. De wasmiddelen reclames en die voor maandverband blijven het irritantst. Maar die kun je volgens mij ook niet leuk maken. Misschien zouden ze daar eens een wedstrijdje over moeten uitschrijven. En wat vinden jullie van die reclames over goedkoop lenen? Die staan bij mij ook hoog op de lijst van erg iri reclame.

Hoe zit het met jullie vakanties? Al plannen voor dit jaar? Wij gaan over 3 weken! Zalig! Ik kijk er al helemaal naar uit. Dit jaar gaan we nog een keer vliegen. Het word Tenerife. Van mij hoefde het niet perse, maar manlief wou graag nog een keer daar naartoe. Ik ben net zo tevreden met een tent, caravan, huisje of appartementje ergens in Europa (vasteland). Nummer 1 is dat goedkoper, en het is net zo leuk. Ik ben heel benieuwd wat jullie dit jaar gaan doen.

Goed idee om eens een andere discussie op gang te brengen!
Groetjes, Kat

Ha,

Leuk ideetje! Weer 's effe wat andere klets!
Ik vind de meest irritante reclame(s) die van schimpie, van die schimmelnagel, en de reclame van ??? waarbij de jongen van die extreem lange, stijve tepels krijgt, jasses!!
Persoonlijk vind ik de reclames van chello wel grappig, 9 1/2 weeks, 7 seconds in tibet.

Groetjes Anne

Haha,

Ja met die tepels is naar, kan ik niet naar kijen, maar die van
schimpie presteert het elke keer in beeld te komen als ik net een hap
van m'n avondeten neem! Weer een maaltijd verpest!!!

Echt té ranzig!!!

C.

Terug
Bovenaan