DISCUSSIE: reclame

Nou, ik geloof dat schimpie niet echt populair is hahaha. Maarja wie vindt hem nou wel leuk?
Ik heb toch eens goed opgelet met de reclames. En ik kan zo ongeveer wel een top  10 lijst samenstellen van de meest irritante reclames en de leukste.
komt ie....

irritantste
1 wasmiddelen
2 maandverband
3 schimpie
4 auto reclames ("en dat voor maar 13.995 euro!!") Ja, als ik dat geld had....
5 leningen
6  shampoo's (ooohhhh jaaaaaaa ooeeehhhhh iieeeehhhh schreeuwt ze, nou ik heb         een hekel aan haar wassen dus ook met DIE shampoo!!!)
7de lange tepeljongen  
8 dat laxerende drankje, een paar vrouwen vertellen dat ze (bijna in detail) zo'n moeite hebben met poepen (gatver!!!)
9 uhmmm verder kom ik niet.....

leukste

1 het kleine jong in de McDonalds met zijn 2 oma's
2 de biertender, die 2 kijken m verbaasd aan
3 oma die gaat breakdancen door snoepjes te eten
4 appie hein (vooral die met die stickeractie hahaha)
5 en toen wist ik het niet meer. Er zijn ook meer irritante dan leuke he?

Nou dit was het weer ff
Als iemand een idee heeft voor een leuke discussie of onderwerp....tell me!

lieve groeten Jeannette  

Hoi hoi,

Ja die met dat laxerende drankje vind ik ook echt om te walgen!!!
Die dames met dat poepcomplex! "tja, ik kan maar één keer in de week....." Jasses!!!
Groeten Anne

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Hoi Jeanette goed idee trouwens,

Irritante reclames genoeg, zit je net in een leuke film of serie en je wordt weer onderbroken door die reclame en vaak weinig leuke.

Ik zal er ook een paar opnoemen; De vader die een toetje heeft en dan naar buiten moet om te schreeuwen hoe lekker die dan ook mag zijn en later de kleine wakker maakt door de lepel te laten vallen (duuhhhh)
De schimmelnagel staat bij ieders op het lijstje dus ook bij mij, vreselijk.
Dafne dekkers reklame met haar nieuwe kleur in haar haar, kan ik ook lekker bij weg zeppen.

Maar de (lekkerste) is toch wel het "lekkere hapje" van knor soep. Die mooie jongen die een mega modern bovenverdieping heeft bij zijn ouders. Heel fijn om naar te kijken...dat lichaam.....(oef).

Zo hier mijn bijdrage, tot horens...

Liefs Bibi
-------------------

haha ja da's wel een érg leuke jongen he? Je verwacht nooit dat het dan om zo'n duf soeppie gaat, minstens om een meest sexy, stoer n opwindend after shave oid. Daarom vond ik het vervolg erop ook wel leuk dat ze zeiden dat niemand eigenlijk in de gaten had dat het om soep ging hahaha. Die vader ook ja, zo duf inderdaad!!!! en over daphne dekkers wil ik het al helemaal niet hebben, die mag ik niet zo brrrrr.

Nou toedeloe en uhhh ik heb alweer een idee voor een volgende discussie!!

lieve groeten Jeannette

ohhh getsie ja!!!!!! maarja, het is ook zo dat je niet alles opschrijft maar de meest nare reclame blijft wel in je hoofd zitten ja hihi!!

Zo had ik er gister nog één die ik ook echt leuk vond maar ben het nu alweer vergeten...

Afijn.........tijd voor een nieuwe discussie!!!!!

lieve groeten Jeannette

Terug
Bovenaan