Discussie/Vraag:Vrienden kwijt?

Hier eigenlijk ook een vriendin kwijtgeraakt. Die is nog niet bezig met settelen, maar druk aan de studie. We hebben nog wel contact, maar we hebben zulke verschillende levens, dat het niet meer echt klikt. Ook snapt zij niet dat ik niet altijd meer tijd heb voor haar en niet overal heen kan vliegen. Maar goed, met de andere vrienden heb ik nu alleen maar meer contact aangezien de meesten toch allemaal jong kinderen hebben gekregen of nu zwanger zijn.

Groetjes vlindertjes

Ik heb al mijn vrienden nog, of ze wel of geen kinderen hebben dat maakt dus blijkbaar niet uit.

Groetjes mv Isabel

Hallo,

Wij zijn ( nog) geen vrienden kwijtgeraakt, maar ik merk wel heel duidelijk dat mijn vriendschappen veranderd zijn. Mijn vriendinnen zijn allemaal nog helemaal niet zover en die vinden het heel leuk hoor zo'n hummel maar vinden het wel lastig dat ik er rekening mee moet en wil houden.

Wij gaan bijvoorbeeld elk jaar met 5 meiden op vakantie. Afgelopen jaar heb ik ze na lang discussieren er van kunnen overtuigen dat ik het niet zag zitten zo met een kleintje. maar afgelopen begon er een over onze komende vakantie. Dat we best in mei/ juni 2008 lekker met z'n allen weg konden.. Nu ben ik eind maart uitgerekend, dus het is sowieso geen optie, maar anders zou ik het ook echt niet zien zitten om Stijn zoveel nachtjes achter te laten. natuurlijk zorgt mijn man goed voor hem, maar kan hem echt niet zo lang missen. Maar dat begreep ze dus helemaal niet. Jammer dan, ga maar lekker zonder mij.

Merk dat ik ook veranderd ben. Ik heb de anderen niet altijd meer iets te melden, tenminste niet iets wat zij leuk vindne, mijn leven is nou eenmaal niet zo spannend meer. Mijn hoogte punt van de dag is lach van Stijn of als hij weer iets nieuws heeft gedaan. Vind ik natuurlijk super maar op een of andere manier zijn zij het bijzondere daar niet altijd van in.

We zijn dus nog niemand kwijt maar het zou mij niets verbazen als ik toch 1 van deze vriendinnen ga kwijtraken, onze levens zijn zo anders

Cairna

Terug
Bovenaan