discussie: wel of geen draagmoeder zijn?

A

Anoniem

Guest
Wat zouden jullie doen?

Stel je (schoon) zus / vriendin ofzo kan zelf geen kindje 'dragen'.
 Vertel...

Ja dat zou ik wel willen doen voor mijn zus ofzo (mocht ik daar nog contact mee hebben). En waarom tja...gewoon uit liefde. Wel als ik zelf klaar ben met kinderen krijgen want anders zou ik het denk ik niet kunnen.

Nou daar kan ik heel kort in zijn...nee.

Gun iedereen een kans op kindjes hoor, maar zelfs voor mijn zus zou ik dat niet doen. Denk niet dat ik dat kan, en heel veel lof voor mensen die dat wel kunnen.

Ajuus, ilja

Ik ga met Ilja mee.
Echt, ik heb vreselijk veel respect voor diegenen die het wel kunnen, maar ik zou het absoluut niet kunnen. Ik wil wel gewoon na 9 maanden een baby die van mij is... Ik zou wel evt overwegen om een eitje af te staan als het echt niet anders kan....Iemand die daar nog een mening over heeft?

Liefs Annet

ik zou het denk ik ook niet kunnen, je kindje dat 9 maanden in je buik heeft gezeten, weggeven, ppffooooeeeee moeilijk!

eicel zou ik denk ik wel kunnen

groetjes Jenneke

Ik zou het niet kunnen.
Emotioneel niet bedoel ik dan.
9 Maanden een kindje dragen, het voelen groeien en bewegen en daarna het kindje afstaan.
Ik moet er niet aan denken.
Wel heb ik heel veel bewondering voor die moeders, want hoe dan ook dat ben je dan, die dat wel doen.

Groetjes, Helma.

Nee, zou ik niet kunnen! Ik zou mij er veel te veel aan gaan hechten en er heel veel moeite mee hebben, zou het toch als mijn eigen kind zien.

Marieke mv Lyanne

nee, dat zou ik absoluut niet kunnen. Eiceldonatie of sperma van mijn man.... ook niet. Ik zou het als mijn eigen kindje zien en dat kan ik echt niet afstaan. Vind het ook bewonderenswaardig als iemand dat wel kan en ik gun anderen ook absoluut het geluk van kinderen (niet iedereen trouwens, maar de meeste wel). Tja.... lastig...voor mijn eigen zus....oefffff....als het haar materiaal zou zijn... daar zou ik echt heel lang en diep overna moeten denken en dat is ook een keuze die je samen met je partner moet maken. Een zwangerschap is niet niks....

liefs

Esther

Terug
Bovenaan