Discussie: wel of geen herriemakend en lichtgevend speelgoed?

Elisa heeft zelf maar 1 poppetje wat wauwie zegt als je er mee gooit en verder niets wat herrie maakt en licht geeft. (maar ze is dan ook nog niet jarig geweest wie weet wat dat allemaal brengt).

Zoals je wel zal merken zijn wij niet echt super voorstander van die herrie dingen, elisa maakt helemaal niets uit want zij maakt overal herrie mee. Want slaan is nog steeds het leukst met speelgoed (of afstandsbedieningen, mobiele telefoons, telefoons enz enz)

Maar ieder z'n eigen ding ik denk dat het opvoedkundig helemaal niets uit maakt alleen een beetje meer rust voor mama....

Hahaha dan moeten jullie dus niet hier langskomen!
Fabio vind het geweldig als er geluid uit komt en er lichtjes opzitten. Hij heeft er dan ook heel erg veel van!!!
Zelfs in zijn slaapkamer, als hij daar met zijn geluidjesspeelgoed aan het spelen is, staat de cd speler met kinderliedjes aan en draait de discobol overuren!
Tja mamma moet ook echt overal muziek bij hebben, dus dat heeft ie niet van een vreemde......laat ie maar lekker herrie maken hoor!

Groetjes van Cissy

hoi

wij vinden herrie en geluid makend speelgoed wel erg leuk!! tycho ook trouwens....
al heeft hij het niet heel veel hoor. Een brandweerkazerne van vtec een trein een nijntjetol, tuimeltijgertje, een grote auto waar hij zelf ik kan, een nijntje tv. valt dus best mee!!!

xx wen mv tycho

Yari heeft ook veel speelgoed waar geluid uit komt. Zo ook een ding (weet niet hoe t   heet haha) van de action met allerlei beesten van de boerderij en old mcdonald had a farm maar die gaat zo hard dat t niet leuk meer is. Deze hebben we dus afgeplakt zodat t wat gedempt is want anders word je gillend gek.

Nu heeft hij zaterdag van 1 van de oma's een radio van winnie the pooh gehad (kruidvat) en daar zitten liedjes en melodietjes in die hij geweldig vind. Dit gaat dan ook lang zo hard niet gelukkig. Vooral omdat hij er zo graag mee speelt.
Maar meestal probeer ik in de winkel uit hoe hard t gaat hoor want als het te hard is wil ik t liever niet hebben.

xx Elly mv Yari

tja hier ook een ontaarde ouder die de voorkeur geeft aan speelgoed dat stimuleerd tot eigen verbeeling gebruiken en ontdekken.... maar die ondertussen gek is op zoete kleurtjes en bewegende dingetjes en schattige geluidjes... dus vindt mama het leuk, dan blijft het en anders verdwijnt het naar zolder. Ik wil alleen pertinent geen dingen die extreem hard staan, die pak ik gelijk af. Daar vind ik haar oortjes nog te gevoelig voor.

liefs

mama van Rêve

Thom heeft niet veel speelgoed waar geluid uit komt en maar een ding waar ook een lampje in zit, tot nu toe hebben wij er geen last van gehad en maakt hij zelf nog altijd de meeste herrie, haha. Op het moment zijn stapelbakjes en houten blokken favoriet bij Thom en daar weet hij op de tegelvloer nog best wat geluid uit te krijgen (lees: gooien)! Van mij mag hij ook met  allerlei speelgoed spelen, liefst wel allemaal met een uitknop er op..
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan