Hallo mama van Joost,
Ook wij hadden een piepklein ventje! Was dan ook het eerste wat ik zei toen hij geboren werd.
Onze Max is met 37/2 weken geboren op 5 maart jl. en woog maar liefst 1600 gram en was 40 cm lang.
Hij heeft onwijs goed gedaan en is nu gewoon hard op weg om het allemaal in te halen, ondanks dat hij nog op de onderste groeicurve zit, maar volgt gewoon netjes zijn eigen lijn.
Hij is nu 8,5 maand oud en weegt 7 kilo en is zo rond de 68cm lang. Hij drinkt goed, eet alles wat we hem voortafelen, dat mondje blijft maar open gaan.
Qua ontwikkeling doet hij het netjes, met 3 maanden kon hij zich al alle kanten omrollen en had een erg sterk nekje vanaf het alle eerste begin.
Inmiddels kan hij mama zeggen, probeert aanstalten te maken met kruipen, kan in zijn handjes klappen en zwaaien. Hij brabbelt erop los, slaapt goed de nachten door en kan zichzelf goed vermaken. Het is een bovengemiddeld vrolijk jongetje met een eigen karakter!
Ik ben ervan overtuigd dat hij met de tijd een flinke vent zal worden en dus de kilootjes wel langszaam inhaald, hahahaha! Ze blijven niet klein, ik vind het nu al onwijs snel gaan, ze worden zo snel groot.
Nou, geniet van je jochie en de groetjes,
Mama van Max