disneyland parijs

Hoi meiden ,

Wij gaan via het werk van mijn man naar Disneyland Parijs.
We   nemen Nikita mee.
Mijn schoonouders zijn het daar niet mee eens net als mijn zwager , want dan moet je om en om een atractie in.
En volgens hun snapt ze er toch niks van.
Mijn man begon ook al te twijfelen.
Ik heb met mijn man er nog eens over gehad en we zijn het er over eens Nikita gaat mee.
Dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat wij gaan , want zelf hebben we er geen geld voor en het gaat nu via de baas , omdat hij 12,5 jaar getrouwd is.
Dus wij hebben echt zoiets van ze gaat mee.
Dan maar om en om de atractie in.
Dat hebben we er wel voor over.
We gaan pas 15 juni , maar ik wilde het even met jullie delen.
Als we zijn geweest   en de foto's zijn goed gelukt dan probeer ik ze hier er op te zetten

Groetjes Jessica

Hi,

Om te beginnen zou ik ook niet gaan zonder ons mannetje. Ik zou er gewoon niet van kunnen genieten.....
Je kunt toch juist met zo'n kleintje weer genieten van hele andere dingen. Daarbij zijn er altijd andere mensen (van het werk van je man)  die mee gaan, maar niet in de attracties willen, omdat ze niet durven bijvoorbeeld. Kijk gewoon of je iemand al kent of met wie het goed klikt, die je kunt vragen om een keer bij de attractie op je kleintje te passen.
Het kan ook zijn dat er nog een stel is (je man zal het wel weten) in dezelfde situatie. Zou je vast vooraf afspraken kunnen maken, keer koffie drinken etc en kun je dan op elkaars kleine passen. Gezellig kletsen van attractie naar attractie en als de kleine in de wagen zit en zoveel op zich heen kan zien is die 5 minuutjes aan de kant wachten met andere (die je dus kent inmiddels) echt geen probleem lijkt me.

Ik zou zeggen: "lekker genieten en veel foto's maken en je familie zegt maar wat, omdat ze graag willen oppassen".

Gr. Charlotte

Hey Meis,

Laat je niet in twijfel brenge....gewoon doen zoals jij het wilt....moedergevoel is het beste wat er is...als jij denkt dat het goed gaat gewoon doen...

Have a lot off fun...

Trouwens vrienden van ons zijn 1,5 week op vakantie geweest zonder kleine.....en ik vind dat verschrikkelijk en hun zelf ook achteraf....

Een nacht zonder Yoëll moet ik niet eens aan denken, laat staan langer.
Gewoon lekker de kleine meenemen. Er lopen genoeg disneyfiguren waarvan ze kan genieten. Denk ook aan de parade  enz.

Wij gaan in augustus met mn schoonouders, schoonzussen en aanhang.
Ik heb er heel veel zin in.

Veel plezier alvast

Pauline

Wij gaan ook met kerst en ik neem haar ook mee! Ben met Mexx al 5 keer naar de dierentuin geweest en dat vind ze geweldig dus weet zeker dat ze het heel mooi zal vinden al die kleuren en lichtjes. Nee hoor groot gelijk!!

groetjes Wendy

P.s: en zij hoopte gewoon dat ze dan kwam logeren hahahah pech!

De reacties lijken me wel duidelijk he! Persoonlijk zou ik Lukas nu denk ik nog niet meenemen maar wij komen er echt wel een keer als hij wat ouder is.

Als jij nu zo iets hebt van ik wil mijn kleine lekker meenemen dan moet je dat gewoon doen. Als ik niet het idee had dat ik er later nog eens met Lukas naar toe zou gaan zou ik hem ook meenemen.

Dus

VEEEEEEEEEEEEEEEEEEl PLEZIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Terug
Bovenaan