disneyland parijs

Hoi Jessica,

Ik zou de kleine ook gewoon mee nemen hoor! Mijn man kreeg in januari van zijn baas kaartjes voor de efteling (wel wat anders natuurlijk maar toch), wij zijn dus toen Jente 5 maanden was naar de efteling geweest.
Hij keek zijn ogen uit, droomvlucht en het carnevals huis waren toen al favoriet. Ook het sprookjesbos vondt hij prachtig. De kleuren en geluiden waren erg interessant.
Wij waren met vrienden toen en die bleven dan soms even bij Jente zodat wij even samen ergens in konden.

Ik zou er gewoon voor gaan, waarschijnlijk vindt ze het allemaal reuze interessant!

Groetjes Fennie en Jente

er zijn ook rustige atracties waar je best in kunt met je kindje als je dat aan durft. bv sneeuw witje je rijdt dan door een sprookje. is niks wilds. in het treintje wat om het park rijdt. door het dolhof wandelen van de kartekoningin van alice. en je kunt weet ik hoeveel foto's maken van nikkita met de disney figuren als ze er rond wandelen. als het te warm is zijn er niet veel.
en meestal is er een optocht met de figuren en hun wagens erg mooi om te zien.
groetjes
petra

Lekker meenemen hoor, er zijn inderdaad genoeg leuke dingen waar je met haar in kan (bootjes, treintjes en dergelijke en wat denk je van alle kleuren en lichtjes, prachtig voor haar toch!!!! Geniet ervan!

Gewoon lekker meenemen, wij gaan 4 mei naar Disneyland, mijn ouders zijn 5 mei
35 jaar getrouwd en ons gezinnetje + mijn broertje en zijn vriendin mogen mee naar Disney, jippie!!!!!!!!!
Wij zijn behoorlijk disney-fan en ik ben er zelf al 4x geweest maar heb heel veel zijn om nu met z'n allen en vooral met mijn eigen kindjes te gaan. De laatste keer was ik zwanger van de oudste.
Ze hebben daar de baby-switch, kun je allebei in een attractie, de een wacht met kindje tot de ander eruit komt en neemt dan de kleine over zodat de ander in de attractie kan.
Je hoeft dus niet opnieuw in de rij, alleen even aangeven bij degene die bij de attractie staat.
Ik heb er superveel zin in, Linde is nog wel te klein om er echt iets van mee te krijgen maar dat maakt niets uit, Roos in dan 4 jaar  en die zal het wel superleuk vinden.
Veel plezier!!!!!

groetjes Danielle.

Geef je groot gelijk gewoon meenemen hoor. Veel plezier alvast!
Wij gaan eind aug naar disneyland op doorreis naar betagne....hebben de kids ook een leuke tussenstop.

Terug
Bovenaan