dit doe ik dus ook nooit meer

ik doe NOOIT MEER potjesvoeding opwarmen in de magnetron.ik probeer altijd heel goed op te letten dat t niet gaat spetteren,maar het is zo gebeurd.potje in de magnetron,ik draai me om naar boas,de honden of wat dan ook...het duurt ieiets langer als gepland en BOEM!! weer mn hele magnetron onder.vandaag was t weer feest.de bruine bonen waren aan de beurt om het plafond van de magnetron te kussen.kon ik m weer helemaal schoonmaken.ik ben er klaar mee en pak de flessen/potjeswarmer erbij.dan maar 5 minuten meer werk.scheelt me 10 minuten schoonmaken
hebben jullie dat nooit?

Hoi Kari,

nee, wij zijn nog niet zover dat we potjes moeten op gaan warmen. En ik denk dat het nog wel even gaat duren: mijn zoontje kijkt als of hij water ziet branden als we iets van vast voedsel in zijn mondje doen!!!
Als ik jou was, zou ik ook maar kiezen voor de flessenwarmer, scheelt je een hoop ergernis en schoonmaakacties!

groetjes,
Kiki

hahaha, sorry kari moet er wel om lachen heb   het zelf 2 meer gemaakt wat een bende. Ik doe het nu 28 sec en dan gaat het precies goed.
Het is een kwestie van proberen. Bij ons begint hij na 32 sec soms iets eerder te knallen.
Succes en veel schoonmaak plezier

Groetjes annegien

Oei ..
dat hebben wij hier nog nooit gehad maar bedankt haha voor de waarschuwing.. hihi
Nu zal je zien dat morgen hier een potje 'ontploft'
haha

groetjes sylvia

hihi! ik heb het thuis nog nooit gehad, was ik pas bij vrienden die ik bijna nooit zie, heb ik een potje in hun magnetron laten ploffen!!!
ik dacht 600 watt of 800 watt wat maakt het uit.....

groetjes,
daphne

Hoi Kari,

Wij geven Wesley vers fruit en groenten maar als wij iets anders eten dan hij mag doe ik het heeel even in de magnetron en dan verder op laten warmen in een warmhoud bordje. duurt wel lang maar ik maak zijn eten meestal al eerder klaar zodat het goed warm is als wij gaan eten.

Je kan al best veel vers geven, gisteren wortelen en erwten op, bruine bonen, broccoli, sperziebonen, bloemkool enz, aardappel of rijst erdoor en wesley vind het heerlijk.

Gr. Jeannette

ja,ik geef ook best veel vers,maar als wij lasagna,pasta,soep of sla eten komen hier de potjes uit de kast.ik heb ook wel vers gekookt in de diepvries liggen(wortels en brocoli)maar dat ploft ook.vooral wortels spatten hier als rotjes uit elkaar.het voordeel van potjes vind ik ook wel dat ik zeker weet dat hij alle nodige voedingsstoffen en variatie binnenkrijgt.verder ben ik ook niet erg creatief.ik kom met vers niet veel verder dan:
wortels
brocolli
courgette

sperciebonen,erwtjes en bloemkool vallen af,want dat lust hij niet.ik ben ook weleens op zoek geweest naar zoete aardappel,maar nog niet gevonden.wat zou ik nog meer kunnen geven?

Terug
Bovenaan