dit doe ik dus ook nooit meer

Niet te lang, dan ploft het niet.
Ik deed het bij de oudste ook wel in een plastic bakje met een dekseltje er half op. Als het dan toch per ongeluk ploft, dan alleen tegen het deksel. Gewoon van die diepvriesbakjes enzo.
En misschien kun je er een plastic zakje over het potje doen, dan ploft het ook nergens heen.

greet

Haha....best grappig
Om te lezen dan...niet om mee te maken

Ik ben voorlopig hier nog niet aan de potjesvoeding toe, maar weet het ook idd nog van de oudsten
Ik deed het eigenlijk nooit in de magnetron, omdat er dan voedings stoffen verloren gaan
Ik deed het altijd gewoon in een pannetje
De inhoud van een potje schepte ik eruit in een pannetje en dan al omscheppend maakte ik het warm
Gaat bijna net zo snel als in de magnetron en is net zo makkelijk
Alleen je hebt dan ook nog een pannetje die je weer moet schoonmaken
Ik gaat het deze keer weer net zo doen denk ik

Succes ermee

Groetjes xennah

dat is ook een goed idee xenna.maar koekt het dan niet aan?ik heb weleens geprobeerd om zo saus op te warmen,maar het begon al aan te koeken voor het helemaal warm was.
en niet te lang,ja,dat is de truc haha.wij hebben geen cijfertjes op de magnetron maar een knop met streepjes;5 minuten,10 minuten,15 minuten...en op een minuut gaat ie nog niet aan.ik moet er dus echt bij blijven staan,maar als iets of iemand mn aandacht vraagt trap ik er toch steeds weer in.en als ik er wel bij sta,is t  soms nog niet  door en door  warm,dus denk ik :nog even.en dan,ja hoor...handige dingen zo'n magnetron.maar af en toe.....

Echt nog nooit last van gehad (en ben nog niet zo lang geleden gestopt met de potjes van de oudste). Ik doe altijd de hoeveel heid die ik wil hebben in een plastic schaaltje en dan de bij behorende tijd in de magnetron, gaat altijd goed.

Groetjes
Chris

Ik kan de Olvarit potjes zelf niet open maken. Dus de avond ervoor vraag ik aan iemand of ze ff de potjes willen open draaien. ik maak dan gelijk porties en doe steeds een portie een een Avent bewaar beker. Arjun eet nu de potjes vanaf 4 maanden. Hij eet steeds een half potje   per keer (morgen ga ik een heel potje proberen). Als Arjun gaat eten warm ik een bewaarbeker op (zonder deksel) en ik geef hem de voeding ook uit de bewaar beker.

groetjes Rosita

Terug
Bovenaan