dit forum ziet er een beetje raar uit

dit is even een test om te kijken waar dit bericht terecht komt. ik opende net deze pagina en kwam uit bij een vraag over perineum olie, das al wel lang geleden he...
gr joeki

jaahhaa, en nu ik mijn ogen open doe zie ik dat er net pas op is gereageerd.... goeiemorgen zullen we maar zeggen. t ziet er dus normaal uit, ik kijk gewoon raar... haha

idd, joh.

Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest (lekker rustig voor jullie) en ik dacht, kom laat ik weer eens ff kijken.  huh??????. Ik snapte er al geen ene sikkepit van. Hopenlijk blijft het forum het gewoon doen.
 Liefs,

Rachel

Oma?

Wat ik me(net als vele moeders hier denk ik)me afvraag is waarom je hier op dit forum bent??als ik me niet vergis is dit een forum voor JONGE GEZINNEN....en dit een forum voor ouders die in oktober bevallen zijn van een kindje......nu zou het natuurlijk kunnen zijn dat jij ook in oktober bevallen bent.....dan moet je ons dat maar eens vertellen.....en het kan zijn dat je een oma bent die graag meeleest met anderen,maar hier dus eigenlijk niets te zoeken heeft!

Dus misschien zou je ons dit eens uit kunnen leggen???

Gea

Nou, nou Gea...'t is een vrij land hoor! Maar, eerlijk is eerlijk, deels ben ik het met je eens. Vind het ook een beetje vreemd dat er ineens een "oktoberoma" opduikt??? Ik vond je reactie alleen wat fel. Maar ach.......ik "ken" je inmiddels wel een beetje.....hahahaha...;-)
Groetjes.

Terug
Bovenaan