dit forum ziet er een beetje raar uit

Hallo Gea,

Ik heb  een tijdje geleden netjes gevraagd of ik hier mocht reageren, er waren 2 dames die me hebben verwelkomd maar verder niemand die het er niet mee eens was.

Ik ben op deze site terecht gekomen zodat ik kon zien hoe de zwangerschap van mijn dochter verliep in woord en met foto's, tot ik zag dat er dames waren die net zo ver waren als zij, en zo kon ik haar geruststellen als ze pijntjes of onzekerheden had.

Dus ik was in de veronderstelling dat ik niets verkeerd deed en nog steeds niet.
Ik doe er ook niets anders  mee (met wat ik hier lees) dan mijn dochter eventueel handige tips en adviezen geven. En kijken of zijn ontwikkeling een beetje gelijk op loopt.

Ik heet dan wel oma en dat ben ik ook maar het klinkt natuurlijk ouder dan dat ik ben. Ik ben een jonge oma van 45 jaar

Ik heb allemaal maar heel erg meegeleefd, en genoten van die prachtige  kindje.
Ik wens je binnenkort een mooie bruiloft.

Maar als je het erg vervelend vind zal ik niet meer reageren.

Groetjes Els

quote: oktoberoma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2007 12:10:25'));

Ik wens je binnenkort een mooie bruiloft.

Euh, dit is dus precies de reden waarom ik hier niet meer 'kom'.
Zonder dat je het afgelopen anderhalf jaar hebt gereageerd weet je van iedereen zijn hebben en houwen de ins en outs. Niet persoonlijk bedoeld uiteraard en je mag natuurlijk reageren wanneer je wilt . Maar vond het zo stom van mezelf toen ik las bij een topic wie hier allemaal meelezen en nooit reageren... Hoe naief kon ik zijn, dacht ik... Ik heb mijn halve leven op dit forum geknald...

Misschien was het beter geweest als je eerder had gereageerd.... vorig jaar   ofzo...

Vond het ook een beetje brutaal, nooit ergens op gereageerd en dan weel klagen dat het hier zo stil is....

Maar goed, iedereeen is vrij om te lezen en schrijven wat ie wil he...

Alleen ik ben weg, ZOEFFff

Wat een raaaaaaaaaaaaaaar verhaal zeg!

Een oma die alles een beetje mee leest om tips voor dochterlief te vergaren!Je had natuurlijk ook je dochter de tip of het idee kunnen geven zich hier aan te melden......komt wat beterder over dan een oma die hiero koekeloert!

Idd is dit een vrij forum....maar je stil houden en nu ineens iets zeggen komt wel heeel erug sneaky over.brrrrrrr heb er een raaaar gevoel bij!

Maar veel leesvoer zullen wij je niet meer geven want wij zijn vertrokken.........met de noorderzon......dus helaas voor je dochter...want die krijgt nu geen tips meer!

Gea

hey oma nog even een vraagje als je dochter zo veel dingen mee heb
gemaakt waarom heeft zij dan nooit een keer contact met ons gezocht of
dingen aan ons gevraagt.

ik ben het met gea en ptra eens dat je nu niet inneens hier moet komen schrijfen over dat het hier zo rustig is.

en ook ik vraag me zo af waarom je nu pas reageert en niet eerder ik
bedoel als je zo veel aan onze gesprekken heb gehad kon je op zenminst
wel eens reageren om dat te zeggen.

nu zit iedereen ineens zich aftevragen waar jij nou ineens vandaan komt en het lef heb om inneens te gaan zeggen dat hier o zo rustig is nou zoals je hier boven al heb gelezen wij zijn toedeloedies.

groetjes willeke

nou het spijt hoor dat ik het zeg maar ik vind jullie reactie een beetje te ver gaan.
Het is natuurlijk wel te begrijpen maar om nu ineenst als een gek je eigen op
de oktoberoma te storten vind ik en beetje raar. En dat je het er niet mee eens bent kan me ook nog wel voorstellen maar om nou zo fel te reageren kom op zeg hoe oud zijn we nou???
We zijn geen kleine kinderen van 5 die ruzie maken over een barbie. Jij wel en jij niet.
Ik snap jullie reacties heus wel daar gaat het niet om, maar je kan ook overdrijven.
Oktoberoma heeft haar excuses aangeboden dus nu is het aan jullie. En misschien hebben jullie het al voor elkaar dat ze niet meer komt.
Dus geef je zelf maar een schouderklopje daarvoor.
Dus nogmaals ik snap het wel maar ik vind het ook een beetje kinderachtig.

Rachel

nou het spijt hoor dat ik het zeg maar ik vind jullie reactie een beetje te ver gaan.
Het is natuurlijk wel te begrijpen maar om nu ineenst als een gek je eigen op
de oktoberoma te storten vind ik en beetje raar. En dat je het er niet mee eens bent kan me ook nog wel voorstellen maar om nou zo fel te reageren kom op zeg hoe oud zijn we nou???
We zijn geen kleine kinderen van 5 die ruzie maken over een barbie. Jij wel en jij niet.
Ik snap jullie reacties heus wel daar gaat het niet om, maar je kan ook overdrijven.
Oktoberoma heeft haar excuses aangeboden dus nu is het aan jullie. En misschien hebben jullie het al voor elkaar dat ze niet meer komt.
Dus geef je zelf maar een schouderklopje daarvoor.
Dus nogmaals ik snap het wel maar ik vind het ook een beetje kinderachtig.

Rachel

Terug
Bovenaan