Nou meiden wat ik nu toch weer heb??? Zit vandaag op dag 41 van mijn cycles en ben vanmorgen ongi geworden!! Maar mijn temp is gewoon laag gebleven?? Ik heb op dag 29 een temp-stijging gehad die 3 dagen aanhield en vervolgens weer afzakte tot 36.4..en tot op de dag van vandaag is deze laag gebleven, dus ik dacht dan heb ik ook geen eisprong gehad, want dan blijft je temp toch hoog en zakt hij niet helemaal weer naar de temp van het begin van je cycles...Maar nu toch ongi echt met ongi-pijn en al heel gek toch!!!
Ik heb dit ook nog niet eerder op het forum gelezen ook...dat heb ik weer..
Volgens mij heb ik dus echt geen eisprong gehad..kan dit???Waar komt mijn ongi dan vandaan??
Ik ben bij dat ik een afspraak bij de gyn heb voor de 29ste...
Heel rare situatie, want ik verwachte mijn ongi helemaal niet natuurlijk...ik kan ook niet echt denken nieuwe ronde nieuwe kansen, want als ik echt geen eisprong heb wordt het moeilijk bevruchten..even kijken wat de gyn zegt!!
Met iedereen alles goed?
Liefs moi
Ik heb dit ook nog niet eerder op het forum gelezen ook...dat heb ik weer..
Volgens mij heb ik dus echt geen eisprong gehad..kan dit???Waar komt mijn ongi dan vandaan??
Ik ben bij dat ik een afspraak bij de gyn heb voor de 29ste...
Heel rare situatie, want ik verwachte mijn ongi helemaal niet natuurlijk...ik kan ook niet echt denken nieuwe ronde nieuwe kansen, want als ik echt geen eisprong heb wordt het moeilijk bevruchten..even kijken wat de gyn zegt!!
Met iedereen alles goed?
Liefs moi