dit is echt geen 1 april grap!!!

Nou meiden wat ik nu toch weer heb??? Zit vandaag op dag 41 van mijn cycles en ben vanmorgen ongi geworden!! Maar mijn temp is gewoon laag gebleven?? Ik heb op dag 29 een temp-stijging gehad die 3 dagen aanhield en vervolgens weer afzakte tot 36.4..en tot op de dag van vandaag is deze laag gebleven, dus ik dacht dan heb ik ook geen eisprong gehad, want dan blijft je temp toch hoog en zakt hij niet helemaal weer naar de temp van het begin van je cycles...Maar nu toch ongi echt met ongi-pijn en al heel gek toch!!!

Ik heb dit ook nog niet eerder op het forum gelezen ook...dat heb ik weer..

Volgens mij heb ik dus echt geen eisprong gehad..kan dit???Waar komt mijn ongi dan vandaan??

Ik ben bij dat ik een afspraak bij de gyn heb voor de 29ste...

Heel rare situatie, want ik verwachte mijn ongi helemaal niet natuurlijk...ik kan ook niet echt denken nieuwe ronde nieuwe kansen, want als ik echt geen eisprong heb wordt het moeilijk bevruchten..even kijken wat de gyn zegt!!

Met iedereen alles goed?

Liefs moi

Lieve Moi,

Daar ben ik weer. Jij hebt dus wel degelijk een eisprong gehad anders was je niet ongi geworden hoor!
Als je je eisprong hebt gaat je temp omhoog, wanneer je zwanger bent dan blijft je temp hoog.En als je ongi worden gaat dan zakt je temp dus weer, zoals nu bij jou is gebeurd.
Dus ook voor jou geldt nieuwe ronde nieuwe kansen, want volgens mij heb je op die drie dagen dat je temp omhoog is gegaan je ei gehad!!

Veel succes en de groetjes Anita

Hoi Anita,

Als je je eisprong hebt gehad moet je temp hoog blijven tot je volgende ongi en als hij dan hoog blijft ben je zwanger en zakt hij dan wordt je ongi, maar bij mij zakte hij naar 3 dagen alweer snap je!! En dat hoort volgens mij niet...Ik zal het is op het zwangerforum vragen!

Liefs moi

Ja dat wilde ik dus ook net gaan schrijven. Wel bij de les blijven hoor.
Maar zonder dollen, mooi k*t! Ik snap daar ook niets van hoor, die temperatuur die bij jou niet hoog blijft. Maar ik neig toch ook naar de uitleg die Anita hierboven schreef. Voor zover ik het kon meten (en dat doe ik inmiddels al 8 maanden, waarvan 5 ook nog met ovutesten en eentje met de mb) stijgt mijn temp 2 dagen na de eisprong. Ongeveer elf dagen daarna (na de stijging dus) word ik helaas iedere keer weer ongi. Ik hoop met jou dat er meiden zijn die een sluitende verklaring voor jouw temperatuurdaling hebben. En anders de gyn wel toch? De vorige keer duurde je cyclus toch veel langer dan 41 dagen? Over 19 dagen zit je op dag 19, wie weet wat een mooie dingen die gyn dan waarneemt in je buik!
Nou goed, dat is misschien een klein lichtpuntje. Ik wens je in ieder geval veel sterkte met de tegenslag.
Liefs el

Bedankt weer el voor je reactie,

Ik voel het nog niet echt als een tegenslag gelukkt=ig, omdat ik ook zeker niet het gevoel had zwanger te zijn aangezien mijn temp nog zo laag was en ik verwachte ook geen ongi ha, ha echt een 1 april grap..

Ik maak mij er ook niet druk om ook omdat ik binnekort een date met de gyn heb en ik dus weet dat er naar gekeken wordt..

Na het stoppen van de pil ben ik 5 mnd niet ongi geweest daarna 2 x een cycles van 29 1 x 40 en nu 41 dagen pffff, maar wel om de dag geklust, dus daar ligt het niet aan!!

Ik vroeg ook even op het zwangerforum of iemand wist wat het kon beteken van die lage temp..krijg ik daar toch weer een rotopmerking bah van 1 of andere zwangere anoniem zonder inlevingsvermogen bah!!!

Gelukkig zijn de meiden hier een stuk liever!!!

Ben in ieder geval blij dat ik nu ongi ben en niet als ik naar de gyn moet en net wat je schrijft wie weet wat hij/zij over 19 dagen ziet!!!!

Bedankt meissie voor je reactie!!

Fije avond liefs moi

Die paar keer dat ik op het zwangerforum keek vond ik ook dat ze erg minachtend deden over de vragen van de nog niet zwangeren! Daarom ga ik ze nu hier even afzeiken! Zeker van die verwende dametjes, die eerst alles op orde willen hebben en dan 'een kindje nemen'! Mannetje de deur uit, Libelle lezen, koffie drinken bij buuf en lekker klagen omdat ze zooooo zwanger zijn, maar begrip tonen voor een ander ho maar! Zo dat lucht op!
Maar wij zouden dat heel anders aanpakken hè, als we eenmaal op het andere forum zitten!

Jij ook een fijne avond!
Liefs el.

Ha, ha zo die zit!!! Wij gaan dat inderdaad heel anders aanpakken als wij op dat andere forum zitten!!!

Spike is zwanger he...Ik las net haar berichtje ik kreeg helemaal kippevel vind het echt super voor haar en hem natuurlijk!!!

Hoe staat het verder bij jullie moet er nog geklust worden??

Wij staan nu ineens weer op non-actief na 41 dagen....

Liefs xx moi

Terug
Bovenaan