dit is echt geen 1 april grap!!!

Wat onwijs balen voor je!!!! Verder kan ik je geen antwoord geven op je vraag, als ik jou was zou ik 'm opschrijven voor je gyn. Misschien slim om vragen even op te schrijven anders vergeet je straks iets!

Nienke

Ja fantastisch voor Spike! Vind jij dat nou ook niet heel bijzonder. Ik beneigenlijkenorm jaloers op alle zwangere dames die ik zie, en bij de dames van het forum helemaal niet. Tenminste, noem het positieve jaloezie. Bij de zwangere vrouwen denk ik: waarom ik niet?? Ik gun natuurlijk iedereen een kindje, maar als je de verhalen kent is het toch anders. Is dat iets raars van mij of heb jij dat ook?

En klussen is geen verplicht nummer op het ogenblik. De lekkage is verholpen, de badkamer betegeld, het plafond gewit, haha! Nu de kinderkamer nog! We wachten op tweede paasdag. Spannend hoor!
Liefs, el.

Ik heb dat ook! Voor al aan het eind van de cycles als het voor ons ook weer spannend wordt, dan lijkt het of iedereen zwanger is! Gelukkig kan ik wel heel blij zijn, ook voor vreemde!

Hoi meiden,
Ik herken het wel hoor wat jij schrijft el..op het forum ben ik ontzettend blij voor elke meid die zwanger is en in ht dagelijks leven als er dan weer 1 in mijn nabije omgeving zwanger is krijg ik een soort schok door mijn lichaam!!Ik gun het echt iedereen, maar mijzelf ook en ik ben altijd een beetje bang geweest dat het bij mij allemaal niet zo makkelijk zou gaan..een soort voorgevoel ofzo?

Maar spike liep ook bij de gyn en zij waren volgens mij ook al een hele tijd bezig..dus dat geeft weer goeie hoop!!

Ik kijk echt uit naar de dag dat ik zo`n bericht op het forum kan plaatsen..alleen het idee al geeft mij een fijn gevoel!

Hey dames slaap lekker en droom zacht nog 1 dagje werken en dan lekker weekend vieren!

Liefs en xx moi

Idioot hè. Het zou maar zo kunnen zijn dat ik 'Spike' iedere dag zie en als ik zie dat ze zwanger is, ben ik jaloers! Maar nu ken ik alleen haar berichtjes en ik ben blij voor haar.
Nien, wanneer ben jij aan de beurt?
Groetjes el.

weet dat mijn gyn mij eens gezedt heeft( dat was na de miskraam) dat je ook wel eens een ongi kunt krijgen zonder eisprong, die wordt dan veroorzaakt door hormonen. Ik weet niet precies hoe het zit. ik hoop dat het bij jou niet het geval is. omdat je toch wel even die temp stijging had. is inderdaad heel vreemd. ben benieuwd wat je gyn zegt.
hoop voor je dat je wel een ei hebt gehad.
groetjes tanja

Terug
Bovenaan