dit is echt mis, wie kan me een hart onder de riem steken!

hai,

Denk dat ik jullie binnenkort ga verlaten, had bruin bloedverlies een klein beetje al 2 dagen, nu was t strax wat helderder rood met afvegen. Nu weer even niets, maar heb zo'n ontzettende buikpijn nu. Ben bang dat dit een miskraam gaat worden. Voel me ook helemaal niet zwanger meer!

gr Loona06

Hoi Loona,

Ik kan je helaas niet gerust stellen. Ik hoop van harte dat het loos alarm is, maar als ik je berichtje zo lees, dan klinkt het niet goed. Veel sterkte meid!
Ik ga in elk geval heel hard voor je duimen dat het niet zo is.

Liefs,
Leeuwtje

hai,

Om gek van te worden ja, nu alweer een paar uur niets, maar t is nog steeds minimaal!
Zo heb je iedere keer weer nieuwe hoop en als je weer een beetje bloed ziet denk je weer dit is t einde. Maandag op vakantie tot vrijdag, dus niet echt leuk zo!
Word er echt stapel van. Denk dat ik toch maar ziekenhuis bel, maar aan de andere kant t is nog zo pril( 5 wk en 3dg). Blehh, wil verdorie weten waar ik aan toe ben, zodat ik t een plaats kan geven.

gr loona 06

Hallo Loona,

Het kan echt alle kanten op, maar helder rood bloedverlies wil niet altijd evenveel zeggen. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook 2 dagen veel helderrood bloed verlies gehad. Dat was uiteindelijk een miskraam geworden. Bij mijn derde zwangerschap heb ik ook twee dagen flink helderrood bloedverlies gehad, maar uit die zwangerschap heb ik nu een prachtige dochter van anderhalf. Het hoeft dus niet fout te gaan, maar garanties heb je natuurlijk niet en bij bloedverlies gaat er toch een knop om, want eigenlijk hoort het niet.

Ik hoop dat alles goed zal gaan voor je.

Groetjes Paula

Hai,

Nu vanmorgen weer wat bruin bloedafscheiding. Gister had ik met afvegen wat roder.
Gister had ik wat buikpijn, misschien ook wel flink de spanning. Nu vandaag geen last.
Krijg er niet echt zekerheid van, iedere keer heb je weer hoop. Heb geen idee wat t betekent.

gr Loona 06

Terug
Bovenaan