dit is echt mis, wie kan me een hart onder de riem steken!

He bah wat naar die onzekerheid. Ik hoop dat je snel meer weet. De ellende is dat ze wsc ook nog geen echo kunnen maken want het is zo pril. Ik zal voor je duimen

Da's zeker heel vervelend. Ik blijf voor je duimen!
Probeer toch van je vakantie te genieten! En buikpijn hoort ook echt bij de eerste weken, dus het hoeft niets te betekenen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook de eerste 2 weken last gehad van bruinverlies, en heb nu een geweldige zoon.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Loona,

Ik weet niet hoelaat je morgen weg gaat. Maar bel lekker de dokter, joh.
En vraag of je die dag nog een echo kan krijgen.
Gewoon vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Maar even om op je vraag terug te komen.
Ik heb het ook mee gemaakt, bruin en rood verlies.
Dit is twee keer uitgelopen in een mk.
Maar....de derde keer in een heerlijke geweldige zoon.
Dusssss het kan alle kanten op.
Want ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje ook een avond
onwijze steken in mijn buik in mijn buik gehad.
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid door een echo.
En je hebt gelijk dat het nog pril is. Maar morgen ben je ongeveer toch zes weken?
Ze kunnen allicht naar het vruchtzakje kijken of die nog mooi van vorm is.
En wie weet zien ze wel een knipperend hartje.
Nou succes.

Liefs Nance

hai,

Ja ga morgennaar ziekenhuis bellen, ze kunnen toch wel evend e moeite nemen om te kijken, desnoods ga ik die week even terug om een echo te laten maken, weet ik hopelijk ook weer wat meer. Want hier wordt je ook gek van!! Zeker met oud en nieuw in het vooruitzicht! Grrrrrr! Hoop dat de vakantie toch nog leuk gaat worden. Wat de uitslag ook mag zijn ik wil gewoon duidelijkheid! Als t zo is dan is t toch zo. Heb in ieder geval een dochter van 4 mnd(dus nog mega-klein en superlief)! Maar hier hebben we 3 jaar op gewacht. Dus zou mooi zijn als t zo spontaan ook kon.

gr Loona 06

Ik ga ook kei hard voor je duimen!!
Ik had met onze Teun ook een week bruinig bloedverlies en af en toe wat helder met afvegen en mega buikpijn. Net of je zwaar ongesteld moest worden!
Maar toch is hij er gekomen!!
Hopelijk heb je weer wat hoop en komt het helemaal goed bij jullie!!
Succes morgen als je naar het zh belt,gewoon doen hoor,daar zijn ze voor!!

Groetjes Mikkie.

Hi Loona

nu weet je hopelijk al meer....
heb zelf vrijdag een echo gehad ivm bloedverlied, had ook gedroomd over een miskraam, maar gelukkig was het loos alarm en zag alles er normaal uit...
hoop ecccht dat jij ook met goed nieuws terugkeert naar het forum...

xxx

hai,

Dank je voor jullie medeleven,
moet toch nog even afw8 wat t bruinverlies gaat doen deze week, heb t nu 4 dg,
en tot nu toe is t niet veel. Maar toch bah vreselijk die onzekerheid.
We gaan dadelijk op vakantie tot vrijdag, dus als ik thuiskom, laat ik wel weten hoe t verlopen is. Ik probeer maar rustig te blijven eronder. Verder heb ik weinig eetlust(misschien goed teken, en last van onderrug). En natuurlijk moe en duizelig, maar ben ook maar net moeder 4mnd, dus kan ook aan liggen. Zou wel mooi zijn als t goed was nu, want op onze eerste hebben we 3 jaar gew8.
Allemaal een spetterend en gezond 2008,
en voor alle meiden hoop ik op gezonde, lieve babietjes!

gr Loona 06

Terug
Bovenaan