dit is echt vreemd weet niet wat ik er mee aan moed

he allemaal, zoals ik in mijn vorige topic schreef ben ik ongesteld geworden maja nu ben ik maar ongeveer 2 dagen geweest en nu helmaal niks meer, heb wel heel veel buikpijn en onder in me rug maar verders niks

wat moet ik hiermee/

liefs en twijfelachtige mama van sharon

oja en nu was ik ook nog eens misselijk met koken, bah wordt nu echt helemaal gek, zou ik dan toch zwanger zijn, denk het niet want heb 2 dagen wel goed gevloeid

nee heb nog niet getest vanmemanmag ikpaseind van de maand testen bah dus nog een week wachten, bah zeg wordt er niet goed van,stel dat ik toch zwanger ben wat betekend die 2 dagen helderrood vloeien danen niet zo'nklein beetje ook

jeetje wat een k voor je je lichaam is lekker met je bezig, si zo goed voor de geestelijke kant.

ik zou het ook niet mer weten als de test nee zegt.
wel heb ik in mijn familie meegemaakt dat ze gewoon O waren geweest terwijl ze zwanger waren.
Ook mijn eigen zus heeft 2 dgn wat gevloeid bij mijn nichtje maar was wel zwanger. Dus misschien toch maar de gyn bellen morgen. want het is wel heel erg apart.

sterkte ermee

ik zou volgende week gewoon weer een keertje testen, want je zei toch dat je aan het einde van de maand moest testen? Dan kun je misschien te vroeg getest hebben. Te vroeg testen vond ik nooit fijn, want dat maakte mij alleen maar zenuwachtiger!
Succes!

Terug
Bovenaan