dit is echt vreemd weet niet wat ik er mee aan moed

ik moet van me man eind van de maand testen vanwege dat ik altijd onregelmatig ben vandaar niet vanwege me cyclus dus, maar goed, ik heb nu nergens last van maar ik kijk het nog ff aan dank jullie wel voor jullie reactie

als ik vanuit moet gaan dat de ene keer 10 dagen eerder is en dan 10 dagen later zit ik nu op 18 dagen overtijd waarvan met toen 11 en 12 dagen overtijd gevloeid hebt. dan ga ik vanuit van de laatste menstruatie was 19 september dus zou ik nu 10 dagen eerder hebben dus 9 oktober.

maja me lichaam houd me dus zo ver indemaling dat ik het nu helemaal niet meer weet

nu weet ik het helemaal niet meer, heb nu ook weer witte afscheiding, ik ga nu ff met me man overleggen of ik nu zou testen ja of te nee, ik laat jullie het zo snel mogelijk weten, vind het echt spannend

mama vab sharon.

en heb je al weer getest of niet???? ooo meid ik leef zo met je mee want je lichaam is je echt aanhet pesten. hoop zo dat het pesten alleen maar voor een goed doel was en dat je dus een positeive test vandaag of morgen enz in je handen heb.

stertke he!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan