Dit is mijn laatste zwangerschap voor wie nog meer?

Hallo allemaal,
Bij mij is het zeker weten de laatste. Ik ben nu zwanger van de tweede. Mijn man en ik hebben altijd al gezegd dat we maar 2 kindjes wilden. En de eerste zwangerschap en bevalling gingen erg moeizaam. Ook de tijd van herstellen daarna was erg lang. Het heeft toch wel een aantal jaren geduurd voor ik weer zover pijnvrij was dat ik weer echt kon genieten. Het heeft daarom lang geduurd voordat wij beide er aan toe waren om toch nog voor een tweede kindje te gaan. Maar uiteindelijk toch de beslissing genomen omdat voor ons gevoel ons gezin nog niet compleet was.
Tot nu toe verloopt de zwangerschap een stuk makkelijker dan mijn eerste zwangerschap. Maar ik houdt het hierna toch echt wel voor gezien. Is gewoon niet mijn hobby, zwanger zijn...

Hoi,

Ik ben zwanger van de tweede en mijn man vind het hierna wel goed zo en zou eigenlijk geen derde willen.
Maar ik zou wel heel graag een derde willen en heb bij deze zwangerschap ook helemaal niet het gevoel dat het de laaste keer zal zijn.
Ik hoop dus dat we het samen eens kunnen worden in de toekomst dat er ooit nog een derde bij zal komen.

he dames,

wij zijn nu zwanger van de tweede en dat is voor ons ook de laatste. de zwangerschappen zijn best zwaar, ik ben bij beide veel en lang misselijk geweest. bij de eerste had ik de laatste 8 weken last van instabiliteit en nu al vanaf 17 weken. maar het voelt voor ons compleet, we hebben straks twee dochters. prachtig toch.

Terug
Bovenaan